×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
معنویت سپاه مایه سرافرازی است

امام جمعه عسلویه گفت: آنچه که مایه سرافرازی سپاه است همان بنیه معنوی و بعد معنویت سپاه بوده و هست.

به گزارش "چغادک نیوز"،حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع پاسداران سپاه عسلویه به‌مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه اظهار داشت: حقیقت مطلب این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه خیر و برکت و دارای فضایل بسیاری است و همانطور که بارها مقام معظم رهبری فرمودند "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارنامه بسیار درخشانی دارد".

وی افزود: بدون تردید اگر بگوییم نیروهای مسلح ما گل هستند، سپاه گلاب آن است و  اگر بگوییم نیروهای مسلح ما گل هستند، گل سر سبد آنها سپاه پاسداران است.  
امام جمعه شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: مایه افتخار است کسی که ملبس به این لباس مقدس باشد، عده‌ای از این عزیزان به فیض عظیم شهادت نایل آمدند و عده‌ای از این بزرگان که از پیشکسوتان هستند در قید حیات و مایه برکت برای نظام و اسلام هستند.  
هاشمی‌نژاد تصریح کرد: واقعا لباس مقدس پاسداری از نظام اسلامی، برازنده این عزیزان است و هدفشان مقدس است.
وی با بیان اینکه آن نشاط و شادابی و حیات معنوی که سپاه دارد باید بماند گفت: آنچه که مایه سرافرازی سپاه است همان بنیه معنوی و بعد معنویت سپاه بوده و هست.  
امام جمعه شهرستان عسلویه یادآور شد: الحمدلله تا الان بازوی قدرتمند نظام، بازوی قدرتمند رهبری، سپاه و بسیج عزیز است و یکی از افتخارات سپاه این است که مقید به قید ولایت است.  
هاشمی‌نژاد با بیان اینکه در مسئله ولایت‌مداری، سپاه مثال زدنی است، افزود: عزیزان سپاه از جمله سربازان جان‌نثار ولایت هستند و ان‌شاالله خداوند توفیق عنایت کند و بیش از پیش قدردان این راه باشیم که انتخاب کرده‌ایم و این راه را تا آخر ادامه بدهیم.
 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false