مدیرعامل فولادنوین:خبر واگذاری به دایی و رویانیان کذب است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مدیرعامل فولادنوین:خبر واگذاری به دایی و رویانیان کذب است

مدیرعامل باشگاه فولادنوین در واکنش به خبر واگذاری این تیم به رویانیان و علی دایی گفت: این خبر کذب محض است و چنین موضوعی صحت ندارد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به تقل از آس‌پرس علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل تیم فولاد‌نوین خوزستان پس از صعود این تیم به لیگ برتر  و درباره فروش امتیاز این تیم به افراد خاص به خبرگزاری آس‌پرس گفت: تیم تازه صعود کرده است و فعلا هیچ‌گونه اقدامی در این راستا صورت نگرفته است. ما هنوز فرصت نکرده‌ایم به دفتر کار خود برویم حال چگونه است چنین اخباری رد و‌ بدل می‌شود! من از طریق سایت شما اعلام می‌کنم که اخبار این چنینی کذب محض است.این روزها خبرهایی مبنی بر اینکه دایی و رویانیان برای خرید امتیاز فولادنوین قدم پیش گذاشته اند را خودم هم شنیده ام اما به شدت این موضوع تکذیب می‌کنم و می‌گویم این خبر صحت ندارد.
 

وی در ادامه به اتفاقاتی که در دیدارهای اخیر برای تیم مس رقم خورده و این تیم را در آستانه صعود قرار داده است نیز اشاره کرد و افزود: ما هم شنیده‌ایم که در این هفته‌ها برای تیم مس در برخی دقایق بازی اتفاقاتی رقم خورده که به پیروزی این تیم منجر شده است اما چون این نتایج تاثیری در روند کار ما نداشت تیم فولادنوین شکایتی به سازمان لیگ نکرده است. ما مطمئن هستیم که سازمان لیگ خودش به چنین مسائلی توجه می‌کند و در صورتی که تخلفی روی داده باشد با جدیت با آن برخورد می‌شود.
 

اژدری‌زاده افزود:دیروز بازی جوانمرادنه‌ای را شاهد بودیم و دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند فقط افسوس می‌خورم که این دیدار چرا به صورت زنده از شبکه سه پخش نشد. ما در این دیدار در اکثر اوقات بر حریف خود مسلط بودیم و موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم و به نظرم ما مستحق پیروزی بودیم.
 

وی با بیان این که سعی ما بر این است که فولاد بتواند در لیگ برتر حضور داشته باشد به خبرنگار آس‌پرس گفت: برای ما اهمیت زیادی دارد که بتوانیم با نام فولاد در لیگ برتر شرکت کنیم و به دنبال راهکارهایی هستیم تا به این مهم دست یابیم.با توجه به اینکه فولاد برای فوتبال خوزستان زحمات زیادی کشیده است می‌خواهیم در وهله اول با همین نام در لیگ برتر شرکت کنیم و با توجه به اینکه تیم‌های زیادی با نام فولاد در خوزستان وجود دارد سعی می‌کنیم با کمک آنها شرایط را برای تیمداری در لیگ برتر مهیا کنیم. اگر هم این امکان میسر نشد اولویت بر ماندگاری امتیاز تیم در استان است.در این راستا آیتم‌های مختلفی را باید بررسی کنیم تا بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم از الان نمی‌توانم چیزی بگویم.
 

اژدری‌زاده در پاسخ به این سوال که تیم با چه بودجه‌ای بسته شده است،گفت: تیم با هزینه‌ای بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان توانست لیگ برتری شود،البته ذکر این نکته لازم است که قراردادهای بازیکنان ما از دو بخش ثابت و متغییر تشکیل شده بود که این مبلغ فقط مشمول قسمت ثابت است. بخش متغییر مربوط به پاداش ها و نوع عملکرد هر بازیکن است که هنوز میزان دقیق هزینه‌کرد تیم در این قسمت مشخص نیست زیرا هنوز بازی‌ها ادامه دارد.
 

وی در پایان افزود: جا دارد من از همه دست‌اندرکارانی که در این مدت به من در مدیریت تیم فولادنوین کمک کردند تشکر کنم. یک تشکر ویژه نیز از آقایان کاهکش و سید کوروش موسوی سرپرست و سرمربی تیم دارم که با وجود تمام سختی ها تیم را به لیگ برتر آوردند. کادر فنی و بازیکنان فولادنوین زحمت زیادی برای کسب سهمیه لیگ برتر کشیدند و من از همه آنها متشکرم. امیدوارم بازهم بتوانیم برای فوتبال‌دوستان خوب خوزستان خوش‌خبر باشیم.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false