×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
شمسایی: از ماهیت فوتسال ایران دفاع می‌کنیم

وحید شمسایی سرمربی- بازیکن تیم تاسیسات دریایی گفت: برای ما فرقی نمی‌کند در تهران بازی کنیم یا در شهرستان و یا حتی در خارج از کشور بلکه ما تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به گزارش "چغادک نیوز"، وحید شمسایی سرمربی تیم تاسیسات دریایی نماینده کشورمان در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا درباره خریدهای جدید این تیم به آس‌پرس گفت:کشاورز علاوه بر اعتبار و تجربه‌ای که دارد چندین سال در فوتسال حضور داشته و می‌تواند به ما کمک کند. در کنار او از  مصطفی نظری هم استفاده خوهیم کرد که شرایط ما را بهتر خواهد کرد. معتقدم اسم این بازیکنان نیز می‌تواند به ما کمک کند. قدرت بهادری هم  چپ‌پایی است که در قدرت گلزنی و شوت در لیگ بسیار موفق نشان داده و به نظرم در کنار مجید رئیسی که از بازیکنان اصلی تیم محسوب می‌شود می‌توانند زوج خوبی را تشکیل دهندالبته ما می‌خواهیم یک بازیکن دیگر نیز جذب کنیم که در این راستا دقت و وقت بیشتری صرف خواهیم کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

وی افزود:‌ در همه جا مشکلات مالی وجود دارد اما در تاسیسات بین بازیکنان فرق نمی‌گذارند و کوتاه و بلند همه به یک دید، دیده می‌شوند و این امتیازی خوب برای تیم تاسیسات محسوب می‌شود. همه چیز ایده‌آل بود و همین مسائل باعث شد تا من شرایط پولی را فراموش کنم حالا هم در ادامه مسابقه منتظر حمایت مسئولان هستیم. من رفاقتی جلو آمدم و امیدوارم این همراهی‌ها در جریان رقابت‌ها هم تداوم داشته باشد.

سرمربی- بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی در مورد اینکه آیا بودجه مدنظرش فراهم شده، گفت: بودجه کمتر از آنچه که می‌خواستیم فراهم شد. در این بین هم برخی بازیکنان قراردادهایشان را پایین‌تر بستند. جا دارد از تمامی بازیکنان از جمله کشاورز، نظری، عروجی، بهادری و … تشکر کنم که به خاطر من قراردادهایشان را پایین‌تر امضا کردند. امروز هم با سنگ‌سفیدی و حمید احمدی قراردادمان را تمدید می‌کنیم. همچنین مجید رئیسی که از دیرباز با او رفاقت داشتم قراردادش را خواهد بست.

شمسایی با بیان این‌که سعی می‌کنیم در جام باشگاه‌های آسیا قهرمان شویم، گفت: ما می‌خواهیم از ماهیت فوتسال ایران دفاع کنیم. روزهای سختی در پیش داریم و برای ما فرقی نمی‌کند در تهران بازی کنیم یا در شهرستان و یا حتی در خارج از کشور. تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.شنیده‌ام ترابیان اعلام کرده اصفهان میزبان رقابت‌ها شود و افتخاری هم تبریز را در نظر گرفته است اما ما تصمیم‌گیرنده نیستیم و هر جا بازی برگزار شود با قدرت حاضر خواهیم شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false