درگیری بر سر تشکیل کابینه نتانیاهو بالا گرفت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
درگیری بر سر تشکیل کابینه نتانیاهو بالا گرفت

عدم توجه نتانیاهو به درخواست‌های رهبر حزب بیت یهودی در کابینه آتی رژیم صهیونیستی منجر به بالا گرفتن درگیری میان نتانیاهو و نفتالی بنت شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، مدیر کل حزب بیت یهودی با انتقاد از اقدامات نتانیاهو درخصوص تشکیل ائتلاف  نسبت به افزایش نارضایتی در حوزه انتخاباتی وی هشدار داد.

نیر اورباک در مصاحبه‌ای با رادیو اسرائیل گفت: گروه مذهبی ملی طی سال‌های اخیر تغییری را ایجاد کرده‌اند. ما  دیگر سگ دست‌آموز اسرائیل نیستیم. کافی است. ما نمی‌خواهیم کنار گذاشته شویم.

با توجه به درگیری‌های ایجاد شده میان حزب لیکود و بیت یهودی و عدم توجه نتانیاهو به درخواستهای نفتالی بنت برای تصدی پست وزارت جنگ یا وزارت خارجه ادبیات مورد استفاده رهبران بیت یهودی تغییر کرد.

اورباک در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: بدون ما دولت راست‌گرایی وجود نخواهد داشت. اگر ما به آنچه خواهان آن هستیم نرسیم مسلما پیوستن به مخالفان یک گزینه به شمار خواهد رفت.

این درحالی است که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود برای تشکیل یک کابینه پایدار به زمان بیشتری نیاز دارد. در همین راستا ریو ریولین، رئیس‌ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برای تشکیل این کابینه ۱۴ روز به نتانیاهو فرصت خواهد داد. ریولین در این‌باره گفت: مردم کابینه‌ای می‌خواهند که قادر به اتخاذ تصمیمات سخت باشد.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false