حکم قطعی حل‌اختلاف درباره دوشغله بودن رضازاده | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
حکم قطعی حل‌اختلاف درباره دوشغله بودن رضازاده

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده از وزارت ورزش درخواست می‌کنم که منافع ملی را فدای مباحث شخصی و کوچک گروه‌ها نکنند و با توجه به حکم صادرشده از سوی شورای حل اختلاف مبنی بر حضور همزمان رضازاده در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری احترام بگذارند.

به گزارش "چغادک نیوز"، رضا تقی‌پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به حکم شورای حل اختلاف مبنی بر بلامانع بودن حضور همزمان حسین رضا زاده در فدراسیون وزنه‌برداری و شورای شهر تهران، اظهار داشت: در حالی حکم شورای حل اختلاف در این خصوص صادر شده است که در سالهای گذشته موارد مشابهی نیز در این زمینه وجود داشته است.

وی تصریح کرد: در گذشته نیز حداقل ۶۰ سال پیش رویه به همین شکل بوده و با توجه به صراحت قانون عضویت در شورای شهر شغل تلقی نمی‌شود و در ماده ۲۸ قانون خدمات کشوری بر این موضوع صحه گذاشته شده است.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: از طرف دیگر ریاست در فدراسیون‌ها نیز شغل محسوب نمی‌شود کما اینکه در گذشته در دولتها شاهد آن بوده‌ایم و به عنوان مثال آقای هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به طور همزمان هم در مجلس و هم در ریاست فدراسیون تیراندازی حضور داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همواره ریاست و مسئولیت در فدراسیون‌ها به عنوان یک کار افتخاری مد نظر بوده است.

سخنگوی شورای شهر تهران با توجه به اتفاقات صورت گرفته در ماه‌های اخیر و حواشی شکل‌گرفته درخصوص حضور همزمان رضازاده در شورای شهر و فدراسیون وزنه‌برداری گفت: این موضوع با توجه به اهمیتش به شورای حل اختلاف ارجاع داده شد و در نهایت شورای حل اختلاف نیز حضور وی را همزمان در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری بلامانع دانست.

تقی‌پور ادامه داد: رأی قطعی شورای حل اختلاف نشان از آن است که حضور رضازاده در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری منع قانونی ندارد و وی می‌تواند در صورت کسب آرای مورد نظر در این مجموعه نیز مسئولیت داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه حسین رضازاده دارای سوابق متعددی در قوه ورزشی است، گفت: وی فرد شناخته شده‌ای در عرصه جهانی و این در حالی است که شخص رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری آشنایی کاملی را با توانمندی‌ها و سوابق رضازاده دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: وزارت ورزش و جوانان نیز اهمیت فدراسیون‌ها را بخصوص فدراسیون وزنه‌برداری و حضور رضا زاده را در این مسند بداند.

تقی‌پور در پایان گفت: بنده از وزارت ورزش و جوانان درخواست دارم که با توجه به سوابق رضازاده و رأی شورای حل اختلاف و دید مثبت فدراسیون جهانی نسبت به شخص رضا زاده و شخصیت شناخته شده جهانی، منافع ملی را فدای مباحث شخصی و کوچک گروه‌ها نکنند چرا که آقای رضازاده قهرمان ملی ویژه‌ای است و برای جمهوری اسلامی ایران افتخارات متعددی را کسب کرده است.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false