×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تقاضای کارگردان آرگو برای سانسور سابقه اجدادش

به دنبال افشای ایمیل‌های هک شده سونی مشخص شد که بن افلک؛ کارگردان فیلم «آرگو» از یک برنامه تلویزیونی درخواست داشته که هنگام مصاحبه به سابقه برده‌داری جدش اشاره نشود.

به گزارش "چغادک نیوز"، سایت ویکی‌لیکس از چند روز پیش، اقدام به انتشار ۳۰ هزار ایمیل و سند هک شده کمپانی سونی پیکچرز کرده که در میان این اسناد مکاتبات سونی با دفتر نخست‌وزیری بریتانیا و چندین شخصیت هالیوودی نیز دیده می‌شود.

در میان مکاتبات انجام شده توسط بازیگران هالیوودی با کمپانی سونی، ایمیل درخواست «بن افلک»، بازیگر و کارگردان هالیوودی بیش از همه جلب توجه می‌کند.

در این ایمیل «افلک» از «هنری لوئیس گیتز»، مجری برنامه تلویزیونی «در جستجوی ریشه‌های تو» و تهیه‌کنندگان آن خواسته تا به برخی جزئیات مربوط به داستان اجداد او اشاره نکرده و در این برنامه درباره این حقیقت که یکی از اجداد او برده‌دار بوده است، چیزی نگویند.

«هنری لوئیس گیتز»، استاد تاریخ دانشگاه هاروارد که اجرای این برنامه تلویزیونی را به عهده دارد، به شدت با این مسئله مخالفت می‌کند ولی در نهایت به برخی حقایق حساسیت‌برانگیز از جمله این مطلب در برنامه اشاره‌ای نمی‌شود. این برنامه سپتامبر سال گذشته از تلویزیون آمریکا پخش شد.

منبع: سینماپرس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false