نژادفلاح: هیچ وقت به عنوان نفر دوم کار نمی‌کنم | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نژادفلاح: هیچ وقت به عنوان نفر دوم کار نمی‌کنم

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: من در حال حاضر قائم مقام باشگاه پرسپولیس هستم و هیچ وقت به عنوان نفر دوم کار نمی‌کنم.

به گزارش "چغادک نیوز"، محمدحسین نژادفلاح با حضور روی خط تلفنی برنامه ۹۰ در پاسخ به این سؤال که سمت شما در حال حاضر در تیم پرسپولیس چیست، گفت: من در حال حاضر قائم مقام باشگاه پرسپولیس هستم از ابتدا با من درباره قائم مقامی فرد خاصی صحبت نشده بود و من قائم مقام باشگاه هستم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا به همراه تیم پرسپولیس به قطر نرفته است، افزود: من دیشب تصمیم گرفتم به قطر نروم و ارتباطی هم به این مسائل اخیر نداشت ۴ روز باید در آنجا می‌ماندم و امکان حضور در این مدت برای فراهم نبود و امروز به قطر خواهم رفت.

نژادفلاح افزود: روز گذشته ساعت ۷ صبح قرار ملاقاتی با فرماندار شیمرانات داشتم و توانستم در نهایت موافقت خروج ۴ بازیکن را بگیریم در مسیر برگشت به باشگاه بودم که فهمیدم آقای سیاسی در باشگاه است و من ترجیح دادم به خانه بازگردم.

وی در پاسخ به سؤال مجری برنامه ۹۰ که آیا امروز در وزارت ورزش جلسه‌ای داشتید و آیا وزارت ورزش پشت شما خواهد ماند، گفت: قبل از اینکه این سؤال را پاسخ بدهم از آقای سیاسی ۲ سؤال دارم اول اینکه با توجه به اینکه پرسپولیس در بازی‌های آسیایی دارد رقابت می‌کند و در صورت پیروزی مقابل لخویای قطر می‌تواند به مرحله لیگ قهرمانان آسیا صعود کند آیا این رفتار حرفه‌ای است که سرمربی و کادر فنی گذشته را دعوت کرده و حاشیه‌سازی کنید البته شاید ایشان اهداف دیگری دارند ما نباید همه چیز را زیر پای خود بگذاریم و بگوییم ما هستیم و از زندان درآمدیم. من حدود ۲ ماهی که در پرسپولیس بودم حرمت همه را داشتم خصوصاً حرمت آقای سیاسی را، ما باید از ورود حاشیه‌‌های جدید به تیم جلوگیری کنیم. ایجاد این نوع رفتار در تیم خلل ایجاد می‌کند.

نژادفلاح درباره اینکه به نظر می‌رسد شما گزینه وزارت ورزش نبودید و توسط وزارت دور زده شدید، عنوان کرد: طبیعتاً علاقه به برگشتن سیاسی در باشگاه پرسپولیس وجود داشته است در این دنیا انسان‌ها میلیارد میلیارد در می‌آورند و هزینه می‌کنند منظور من هزینه معنوی باشگاه است و همه چیز باید به خیر و صلاح باشگاه تمام شود. من ۲ سؤال حقوقی هم از هیأت مدیره پرسپولیس داریم ضمن اینکه تأکید می‌کنم قرار باشد قائم مقام فردی باشم ، نمی‌پذیریم به عنوان نفر دوم کار کنم وقتی اینها من را به عنوان قائم مقام انتخاب کردند با همه اختیارات مدیرعامل من را برگزیدند. هیأت مدیره در ابتدا باید پس از حضور آقای سیاسی من را برکنار می‌کرد و این اولین سؤال من است که چرا این کار را انجام نداد. دومین سؤال من این است که من ۱۰ سال عضو هیأت مدیره پرسپولیس بودم و هیأت مدیره باید درباره انتخاب مدیرعامل تصمیم بگیرد و رئیس مجمع چنین اجازه‌ای ندارد. انتصاب من هم براساس انتخاب اعضای هیأت مدیره بوده است پس چرا اعضای هیأت مدیره تصمیمی را می‌گیرند و می‌گویند که باید رئیس مجمع در این رابطه تصمیم‌ بگیرد در صورتی که رئیس مجمع در این باره وظیفه‌ای ندارد.

وی ادامه داد: اعضای هیأت مدیره در این باره حکم زدند و این اعضا باید به ادامه همکاری و یا برکناری فردی حکم دهند.

قائم مقام سرخ پوشان در ادامه گفت: اولاً از مدتی که آمده‌ام شرکت بهنام پیش‌رو و آقای هدایتی به عنوان اسپانسر کمک کرده‌‌اند تا چرخ باشگاه بچرخد و من با آقای سیاسی و دیگر کسانی که مدیرعامل بودند وسیله هستیم و بدون ما هم چرخ باشگاه پرسپولیس می‌چرخد لازم نیست کسی با خروج از بازداشتگاه مستقیم به دفتر باشگاه برود و ادای مدیریت را دربیاورد. باشگاه پرسپولیس بزرگتر از آن است که با خروج من و امثال آقای سیاسی به مشکل بخورد. بهتر است آقای سیاسی پول‌هایشان را جای دیگر هزینه کند. اینجا جا دارد از آقای گودرزی و خادم تشکر کنم و امیدوارم همه بدانند که در این مدت آنها در حد توان‌شان تلاش کردند و درست نیست که همه کاسه کوزه‌ها را سر وزارت بشکنیم. شایسته نیست آقای سیاسی در عرض یکی دو روز همه چیز را به هم بریزید آیا آقای سیاسی نظر وزارت و هیأت مدیره  را پرسید که دوباره دست به کار شد.

نژادفلاح در پاسخ به سؤالی که آیا قصد دارد از رانت هیأت مدیره پرسپولیس برای انتخابات مجلس استفاده کند، گفت: مگر آقای نجف‌‌نژاد از رانت استقلال استفاده کرده که در مجلس فعالیت می‌کند جواب من در این باره نه مثبت است و نه منفی.

 

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false