طرح حمایتی عراق برای زائران امام هادی (ع) | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
طرح حمایتی عراق برای زائران امام هادی (ع)

ستاد فرماندهی نظامی سامرا در آستانه سالروز شهادت امام علی النقی (ع) (امام هادی) از اجرای طرحی برای حمایت از زائران این امام همام خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، این ستاد روز سه شنبه تاکید کرد: در این طرح تمامی نقاط ضعف و مناطق سست امنیتی مورد توجه قرار گرفته است.

سرلشکر ستاد "عماد الزهیری" در گفت وگو با سومریه نیوز با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: تا کنون هیچگونه مشکل امنیتی گزارش نشده است.

الزهیری گفت: ستاد عملیات نظامی سامرا به دستور ستاد عملیات مشترک نظامی و فرماندهی نیروهای زمینی و با هماهنگی دیوان اوقاف شیعه و هیات نیروهای بسیج مردمی طرح بزرگ، گسترده و فراگیری برای تامین امنیت زائران و ارایه خدمات اداری و لجستیکی، از جمله مراکز پزشکی و حمل و نقل در نظر گرفته است.

وی افزود: حرکت زائران به سوی بارگاه ملکوتی امام هادی (ع) از صبح دیروز (دوشنبه) آغاز شده و جمعه آینده به پایان خواهد رسید.

الزهیری ابراز داشت: این زیارت معنوی تاثیر گسترده ای در دل و جان عراقی ها و زائران امام دهم خواهد داشت.

وی تاکید کرد: با فراهم شدن زمینه امن برای زیارت زائران، توانایی نیروهای امنیتی به آزمایش گذاشته خواهد شد. ما با دریافت تجهیزات اضافی نیروهای خود را تقویت کردیم و در این میان از نیروی هوایی و هوانیروز ارتش کمک گرفتیم و نیروهای بسیج مردمی نیز حضور گسترده ای خواهند داشت.

الزهیری ادامه داد: نیروهای امنیتی در کمین تروریست هایی قرار دارند که بخواهند جان زائران را در معرض خطر قرار دهند.

وی از زائران خواست تا به همه رهنمودهای امنیتی ویژه اداره کاروانها متعهد و پایبند باشند تا عملیات همانگونه که برنامه ریزی شده هماهنگ و منسجم تحقق یابد.

در همین راستا دیوان اوقاف شیعه صبح امروز اعلام کرد: یک ناوگان اتوبوس برای حمل و نقل مجانی زائران امام هادی (ع) در نظر گرفته شده است.
 

 
منبع: العالم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false