×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
وعده ۱۰ روزه کاهش قیمت چغاله +قیمت میوه

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با آمدن محصولات جدید گوجه سبز و چغاله بادام برخی از استان‌ها قیمت این دو میوه در روزهای آینده به شدت کاهش می‌یابد.

به گزارش "چغادک نیوز"، حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به کاهش قیمت گوجه سبز و چغاله بادام، گفت: قیمت این نوبرانه‌ها با عرضه محصولات جدید به بازار تا دو هفته دیگر باز هم کاهش می‌یابد.

وی افزود: هم‌اکنون گوجه سبز در تهران که با قیمتی حدود هر کیلو ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود، از گرمسار، ساوه، قم و شیراز تأمین می‌شود، اما تا ۸ روز آینده با آمدن گوجه سبز شهریار به بازار  قیمت این محصول به حدود هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان کاهش می‌یابد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اظهار داشت: همچنین چغاله بادام که در حال حاضر با قیمت هر کیلوگرم حدود ۱۲ تا ۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود، از کاشان تأمین و با آمدن چغاله گرمسار، ساوه و قم به بازار قیمت این محصول هم تا ۱۰ روز دیگر کاهش می‌یابد.

مهاجران قیمت هر کیلوگرم توت‌فرنگی را در بازار تهران از ۴ تا ۷ هزار تومان عنوان کرد و گفت: قیمت هر کیلوگرم پرتقال مرغوب ۵ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم هندوانه بین ۶۰۰ تومان تا هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تصریح کرد: هر کیلوگرم طالبی بر حسب کیفیت با قیمتی هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان و هر کیلوگرم موز با قیمتی حدود ۵ هزار تومان درخرده فروشی‌های سطح شهر عرضه می‌شود.

مهاجران قیمت هر کیلوگرم کیوی را در خرده‌فروشی‌ها حدود ۵ هزار و ۲۰۰ تومان عنوان کرد، و گفت: گوجه فرنگی قیمتی بین ۸۰۰ تومان تا هزار و ۵۰۰ تومان، خیار قیمتی حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تومان دارد.

وی افزود: پیاز زرد با قیمت هر کیلو ۸۰۰ تومان و پیاز سفید با قیمت هر کیلو هزار تومان در خرده‌فروشی‌ها به مشتریان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اظهار داشت: همچنین قیمت هر کیلو هویج فرنگی بین ۸۰۰ تومان تا هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت هر کیلو سیب‌زمینی بین ۶۰۰ تومان تا هزار تومان است.
 

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false