×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
واگذاری ملوان به منطقه آزاد، شایعه یا واقعیت؟

معاون اقتصادی ملوان واگذاری این باشگاه به منطقه آزاد انزلی را شایعه دانست.

به گزارش "چغادک نیوز"، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر واگذاری دوباره باشگاه ملوان انزلی به بخش خصوصی در رسانه‌ها منتشر شد. با سفر هیات دولت به استان گیلان زمزمه‌های این انتقال با صحبت‌های نماینده مردم انزلی در مجلس افزایش یافت که مهرداد اسکندری، معاون اقتصادی باشگاه ملوان توضیحاتی را ارائه داد.

وی در این باره گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به استان گیلان و شهر انزلی مردم شهر توماری را مبنی بر واگذاری ملوان به منطقه آزاد امضا کرده و توسط نماینده شهر تحویل رییس جمهور دادند. مردم معتقد بودند که اگر باشگاه به منطقه آزاد انزلی واگذار شود، دغدغه‌های مالی نخواهد داشت.

معاون اقتصادی ملوان در پاسخ به این که جواب محجوب به این صحبت‌ها چه بوده است، گفت: آقای محجوب اعلام کرد که مالک اصلی هواداران هستند و هر چه که بگویند انجام می‌دهیم. محجوب گفت که اگر منطقه آزاد می‌خواهد مالک یا اسپانسر شود در خدمتگذاری حاضر است اما اخبار واگذاری به منطقه آزاد شایعه‌ای بیش نبود و قبلا هم باشگاه در دست منطقه آزاد بوده است. نماینده شهر هم دغدغه‌هایی را داشت و بحثش این بود که منطقه آزاد کمک حال باشگاه شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ دغدغه مالی نداریم و حتی فراتر از تعهداتمان عمل کرده‌ایم. محجوب بهتر از همه عمل کرده و درصدی بالاتر از تعهدات مالی باشگاه را در این فصل پرداخت کرده‌ایم. البته مشکلاتی هم داریم که طبیعی است. او برای فصل‌های آتی هم برنامه سه ساله‌ای را در نظر گرفته است.

اسکندری ادامه داد: ۳۰ درصد از سهام ملوان متعلق به نیروی دریایی ارتش است و ۷۰درصد باقی از سوی سیروس محجوب خریداری شده است. سال‌های گذشته نیروی دریایی ۷۰ درصد از سهام ملوان را در قالب هدیه به مردم انزلی، به شورای شهر اهدا کرد. شورای شهر هم باشگاه را به حسین هدایتی داد که او هم پس از گذشت یک سال از این سمت انصراف داد. در ادامه مسئولین شهر و فرماندار در قالب تفاهم‌نامه‌ای باشگاه را به سیروس محجوب فروختند.

 
منبع: ایسنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false