×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
فولاد و تراکتورسازی به دنبال آخرین شانس‌های صعود

دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا پیگیری خواهد شد و نمایندگان کشورمان به دنبال آخرین شانس‌های خود برای صعود به مرحله بعد هستند.

به گزارش "چغادک نیوز"، هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه پیگیری خواهد شد که در زیر نگاهی به بازی‌های روز سه‌شنبه می‌اندازیم.

السد قطر – فولاد خوزستان

بازی آغازین گروه C لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های فولاد ایران و السد قطر برگزار شد دیداری که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم آغاز چندان قدرتمندی نداشته باشند اما در ادامه تیم السد توانست نتایج نسبتاً بهتری بگیرد و اکنون جزو مدعیان صعود به مرحله حذفی است. نماینده ۷ امتیازی قطری‌ها با شرایطی خوب و بعد از نایب قهرمانی‌اش در لیگ ستارگان قطر به مصاف فولاد ۳ امتیازی می‌آید و به نوعی این دیدار آخرین شانس نماینده ایران محسوب می‌شود.

شاگردان دراگان اسکوچیچ که این روزها شرایط خوبی پیدا کرده‌اند و در لیگ ایران نتیجه گرفته‌اند، کاملاً از این موضوع آگاه هستند که بازی مقابل نایب قهرمان لیگ ستارگان قطر با ستاره‌هایی که در اختیار دارد دشوارتر از دیدارهای لیگ است. از همین‌رو نتیجه گرفتن در چنین بازی سختی آن هم در خانه حریف قدرت و توانایی بیشتری می‌خواهد. فولاد که این فصل نشان داده بدون بازیکنان سربازش هم می‌تواند بدرخشد، حالا باید آخرین شانس خود را در لیگ قهرمانان امتحان کند. امتحانی که اسکوچیچ و شاگردانش را سربلند یا ناامید خواهد کرد. فولاد هم اکنون با ۳ امتیاز در قعر جدول گروه قرار دارد.

تراکتورسازی تبریز – نسف‌قارشی ازبکستان

تراکتورسازی در این فصل لیگ قهرمانان نتایج خوبی نگرفته و در بازی‌های خارج از خانه‌اش نتیجه‌ای جز شکست برای این تیم رقم نخورده است. در دو بازی داخل خانه هم یک پیروزی و یک تساوی حاصل کار شاگردان تونی اولیویرا بود تا نماینده کشورمان با ۴ امتیاز در قعرجدول گروه D قرار بگیرد. دیدار با نسف‌قارشی که در بازی رفت با نتیجه ۲ بر یک تراکتورسازی را شکست داد، آخرین شانس برای امیدوار ماندن نماینده کشورمان است. تراکتورسازی آخرین دیدارش را باید در خارج از خانه مقابل الاهلی امارات برگزار کند و در صورت پیروز نشدن در این دیدار باید قید صعود به مرحله بعدی را بزند.

صدرنشین شدن در لیگ برتر کافی است تا تراکتورسازی را پیش از این دیدار بمب روحیه بدانیم؛ به شرط اینکه تماشاگران پرشور تبریزی فردا ورزشگاه را مملو از جمعیت کنند و با تشویق‌های خود نماینده ازبک را تحت فشار قرار دهند. با این حال همه چیز به تونی اولیویرا و بازیکنانش بستگی دارد، چراکه تراکتورسازان نشان داده‌اند در خط دفاعی دچار ایرادات بزرگی هستند و مطمئناً اگر در بازی مقابل نسف‌قارشی هم این ایراد ترمیم نشده باشد، سرخپوشان تبریز باید قید ادامه حضور در لیگ قهرمانان را بزنند.

برنامه کامل بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در هفته پنجم به شرح زیر است:

سه‌شنبه، اول اردیبهشت‌ماه

گروه C:
لوکوموتیو ازبکستان – الهلال عربستان، ساعت ۱۵:۳۰
السد قطر – فولاد ایران، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه جاسم بن‌حامد

گروه D:
تراکتورسازی ایران – نسف‌قارشی ازبکستان، ساعت ۱۸، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
الاهلی عربستان – الاهلی امارات، ساعت ۲۲

گروه G:
اوراوا رد ژاپن – سوون سامسونگ کره‌جنوبی، ۱۵
بیجینگ گوان چین – بریزبین رور استرالیا، ۱۶

گروه H:
وسترن سیدنی استرالیا -کاشیما آنتلرز ژاپن، ساعت ۱۴
اف‌سی سئول کره‌جنوبی – گوانگژو اورگراند چین، ساعت ۱۵

چهارشنبه، ۲ اردیبهشت‌ماه

گروه A:
بنیادکار ازبکستان – النصر عربستان، ساعت ۱۸:۳۰
لخویای قطر – پرسپولیس ایران، ساعت ۲۰، ورزشگاه عبدالله بن‌خلیفه

گروه B:
نفت ایران – پاختاکور ازبکستان، ساعت ۱۹، ورزشگاه آزادی تهران
الشباب عربستان – العین امارات، ساعت ۲۲:۱۰

گروه E:
کاشیوا ریسول ژاپن – جونبوک موتورز کره‌جنوبی، ساعت ۱۴:۳۰
شاندونگ لیونگ چین – بین دونگ ویتنام، ساعت ۱۵:۳۰

گروه F:
سئونگنام کره‌جنوبی – بوریرام تایلند، ساعت ۱۵
گوانگژو R&F چین – گامبا اوزاکا ژاپن، ساعت ۱۶

تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false