قاضی‌پور: دریاچه ارومیه در CCU است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
قاضی‌پور: دریاچه ارومیه در CCU است

نماینده مردم ارومیه گفت: دریاچه ارومیه هنوز کاملا نمرده و در CCU به سر می برد، تراز دریاچه ارومیه هم مانند سال گذشته از یک سانتی‌متر افزایش یافته نه ۵۰ سانتی‌متر، چرا گزارش کذب به مردم می‌دهید.

به گزارش "چغادک نیوز"، نادر قاضی ‌پور نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۰ فروردین) در نطق میان دستور خود گفت: از دولت عزت و اقتدار می‌خواهیم، چنانچه رهبری معظم انقلاب فرمودند با مذاکره و توافق مخالف نیستیم و می‌خواهیم با اقتدار کامل و عزت نفس، مذاکرات به توافق یکجا با حذف تحریم‌های ظالمانه و یک طرفه منتهی شود.

وی افزود: روز ارتش را به نیروهای زحمت‌کش هوایی، دریایی، پدافند هوایی، خانواده معظم شهدا تبریک می‌گویم و از رئیس جمهور می‌خواهم که اعتباراتی را به ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانان اختصاص دهد تا مطالبات بازنشستگان و کادر خود را پرداخت کنند، به نیروهای خادم در مرزها توجه خاص کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تحولات یمن تصریح کرد: هیئت دولت از مردم مظلوم یمن در مقابل رژیم سعودی متجاوز هم‌جنس باز حمایت جدی کنید، به مردم یمن هر نوع کمکی که لازم است دریغ نکنید که مجلس در کنار شماست.

قاضی‌پور خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: دریاچه ارومیه هنوز کاملا نمرده و در CCU به سر می برد، تمامی عملکرد ستاد احیای این دریاچه صرفا هزینه‌ تراشی است و آقای جهانگیرزاده هم پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: تراز دریاچه ارومیه هم مانند سال گذشته از یک سانتی‌متر افزایش یافته نه ۵۰ سانتی‌متر، چرا گزارش کذب به مردم می‌دهید، بعد از خدا، حیات ما و پرندگان وابسته به دریاچه ارومیه است.

این نماینده مجلس نهم همچنین با اشاره به درگیری تیم والیبال ارومیه و تهران در سال ۹۳ گفت: اتفاقات ناگواری به ثبت رسیده که منجر به کتک خوردن والیبالیست‌های ارومیه‌ای در تهران شده‌ است، از وزیر کشور سوال کردم اما تشریف نیاوردند لذا سوال به صحن علنی مجلس رفت.

وی اضافه کرد: از وزیر ورزش و جوانان هم سوال کردیم و قرار شد هیئتی واقعه چهارشنبه ۹۳ را به طور جدی پیگیری کرده و علت و معلول باهم بررسی شود. 
 
قاضی‌پور با بیان اینکه تا آخرین لحظه عمر پیگیر این مهم هستم، تصریح کرد: فدراسیون والیبال ظالم و حق‌کش باید مورد تنبیه قرار گیرد، آذربایجان غریب است اما از طریق قانون احقاق حق خواهیم کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: چرا استخدام معلمان پیش دبستانی‌ها را اجرا نکردید، و چرا کارت بیمه طلایی فرهنگیان تغییر ماهیت داده است.

نماینده مردم ارومیه اظهار داشت: وزیران نیرو، کشور، کشاورزی، ارتباطات، نفت و معاون اول رئیس جمهور به بهانه احیا و نجات دریاچه ارومیه احداث سد دریاچه ارومیه را تعطیل کردید اما در عین حال تمامی سدهای استان‌های دیگر را به اتمام رساندیم.

وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خاطر نشان کرد: در برخی از نقاط داخل شهر ارومیه و مناطق حاشیه شهر مردم از امکانات زیرساختی محروم هستند آیا ساکنان این مناطق انسان نیستند، عدم وجود آب، برق، گاز، مشکلات فراوانی را برای این خانواده‌ها ایجاد کرده است.

این نماینده در ادامه ضمن تسلیت فوت آقایی نماینده سلماس در مجلس به مردم این شهر، گفت: پیشاپیش۱۱ اردیبهشت، روز جهانی کارگر را به کارگران ولایتمدار ایران تبریک می گویم و خطاب به دولت که از ارائه مجوز راهپیمایی به کارگران نترسد؛ خانه کارگر محل امن و اطمینان نظام جمهوری اسلامی است همچنین روز معلم، ۱۲ اردیبهشت را به معلمان عزیز و زحمتکش تبریک می گویم.

قاضی‌پور در پایان گفت: ضمن گرامیداشت هفته بهداشت و درمان، آیا زمان اصلاح این قانون ناسلامت نرسیده، متخصصان میلیونر شدن کافی نیست؟ پیشگیری یعنی بهداشت، بیمارستان‌های تأمین اجتماعی متعلق به کارگران است چشم طمع از این بیمارستان‌ها بردارید.
 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false