عکسهای کمیاب (۸۰)/ اسطوره تکرار نشدنی فوتبال | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
عکسهای کمیاب (۸۰)/ اسطوره تکرار نشدنی فوتبال

تصاویری متفاوت از اسطوره تکرار نشدنی فوتبال

به گزارش "چغادک نیوز"، درباره دیه گو آرماندو مارادونا آنقدر بیوگرافی و خاطره نوشته شده و آنقدر فیلم ساخته شده که نیازی به معرفی بیشتر ندارد.

مارادونا ۲۱ سال به طور حرفه ای در رده باشگاهی بازی کرد و در این مدت به ترتیب در تیم های آرژانتونیوس جونیورز(۶ سال)، بوکاجونیورز (۱ سال)، بارسلونا (۲سال)، ناپولی (۷سال)، سویا (۱ سال)، نیوولز اولدبویز (۱ سال) و بوکا جونیورز (۲سال) توپ زد.

** مارادونا به علت دوپینگ حدود ۱۵ ماه از میادین دور بود.

در رده ملی نیز مارادونای افسانه ای برای تیم ملی بزرگسالان آرژانتین ۱۷ سال بازی کرد و در این مدت ۹۱ بار پیراهن آلبی سلسته را بر تن کرد و ۳۴ گل به ثمر رساند. وی در تیم زیر ۲۰ سال آرژانتین هم ۲ سال توپ زد و در ۲۴ بازی ۳ گل به ثمر رساند.

در تصاویر زیر که در فیفا هم منتشر شده این اسطوره بی بدیل دنیای فوتبال را در ۹ تصویر و در تیم‌ها و زمان های مختلف می بینید؛ عکس‌هایی که شاید کمتر دیده شده باشند.

 

 
دیه گو مارادونا در لباس تیم آرژانتونیوس جونیورز در لیگ سراسری آرژانتین.

دیه گو مارادونا در لباس تیم آرژانتونیوس جونیورز در لیگ سراسری آرژانتین.
دیه گو مارادونا در عنفوان جوانی در لباس بوکاجونیورز سال 1981

دیه گو مارادونا در عنفوان جوانی در لباس بوکاجونیورز سال ۱۹۸۱
جدال مارادونا و مارسلو اسپینال بر سر توپ - دیدار بوکاجونیورز و کولوکولوی شیلی در گروه A سوپر کوپای آمریکای جنوبی (24 سپتامبر 1997) در سانتیاگو. بوکاجونیورز 2-1 شکست خورد.

جدال مارادونا و مارسلو اسپینال بر سر توپ – دیدار بوکاجونیورز و کولوکولوی شیلی در گروه A سوپر کوپای آمریکای جنوبی (۲۴ سپتامبر ۱۹۹۷) در سانتیاگو. بوکاجونیورز ۲-۱ شکست خورد.
آنتونیو کابرینی کاپیتان یوونتوس و مارادونا کاپیتان ناپولی در ابتدای دیدار دو تیم در تورین (17 آوریل 1988). یوونتوس این دیدار را 3-1 به سود خود پایان داد.

آنتونیو کابرینی کاپیتان یوونتوس و مارادونا کاپیتان ناپولی در ابتدای دیدار دو تیم در تورین (۱۷ آوریل ۱۹۸۸). یوونتوس این دیدار را ۳-۱ به سود خود پایان داد.
شادی دیه گو مارادونا در لباس سویا پس از برتری 3-1 برابر بایرن مونیخ (28 سپتامبر 1992) در استادیوم سانچز پیزخوان.

شادی دیه گو مارادونا در لباس سویا پس از برتری ۳-۱ برابر بایرن مونیخ (۲۸ سپتامبر ۱۹۹۲) در استادیوم سانچز پیزخوان.
شادی مارادونا با هم تیمی های خود در تیم ملی آرژانتین پس از یک پیروزی.

شادی مارادونا با هم تیمی های خود در تیم ملی آرژانتین پس از یک پیروزی.
کنترل توپ دیه گو مارادونا بازیکن تیم ملی آرژانیتن مقابل برزیل در جام جهانی 1982 اسپانیا. آرژانتین این دیدار را 3-1 باخت و مارادونا هم دقیقه 85 اخراج شد.

کنترل توپ دیه گو مارادونا بازیکن تیم ملی آرژانیتن مقابل برزیل در جام جهانی ۱۹۸۲ اسپانیا. آرژانتین این دیدار را ۳-۱ باخت و مارادونا هم دقیقه ۸۵ اخراج شد.
مارادونا با کاپ قهرمانی جام جهانی 1986 بر دوش هواداران تیم ملی آرژانتین. (29 ژوئن 1986 - استادیوم آزتک مکزیک). آلبی سلسته 3-2 آلمان غربی را در فینال شکست داد و برای دومین بار قهرمان معتبرترین تورنمنت فوتبالی جهان شد.

مارادونا با کاپ قهرمانی جام جهانی ۱۹۸۶ بر دوش هواداران تیم ملی آرژانتین. (۲۹ ژوئن ۱۹۸۶ – استادیوم آزتک مکزیک). آلبی سلسته ۳-۲ آلمان غربی را در فینال شکست داد و برای دومین بار قهرمان معتبرترین تورنمنت فوتبالی جهان شد.
شادی مارادونا پس از غلبه بر تیم ملی برزیل در یک هشتم نهایی جام جهانی 1990 با لباس تیم رقیب. آرژانتین این دیدار را با تک گل کلودیو کانی گیا به سود خود پایان داد.

شادی مارادونا پس از غلبه بر تیم ملی برزیل در یک هشتم نهایی جام جهانی ۱۹۹۰ با لباس تیم رقیب. آرژانتین این دیدار را با تک گل کلودیو کانی گیا به سود خود پایان داد.
 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false