×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
طرح مسئولیت اجتماعی نخبگان در استان بوشهر اجرا می‌شود

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر گفت: طرح مسئولیت اجتماعی نخبگان در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، رضا آذین عصر شنبه در نشست با بانوان فرهیخته و نخبه استان بوشهر اظهار داشت: بانوان مسئولیت‌پذیری بالایی نسبت به مسئولیت‌های خود دارند و از همه توان و ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مناسبت استفاده می‌کنند.

وی به انتقادات بانوان به فضای مردانه حاکم بر جامعه اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم که فضای جامعه متوازن باشد و فرصت مناسب در اختیار بانوان قرار بگیرد تا شاهد نقش‌آفرینی مطلوب آنها در جامعه باشیم.

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر ادامه داد: بانوان می‌توانند در مسئولیت اجتماعی و مدنی در جامعه فعالیت کنند و باید فضا برای فعالیت بانوان هم‌راستا با توانمندی و ظرفیت‌های آنها فراهم شود.

آذین از اجرای طرح مسئولیت اجتماعی نخبگان در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: بنا به اعتقاد بالایی که به بانوان داریم، یکی از بانوان توانمند به عنوان مجری این طرح در استان بوشهر انتخاب شده است.

وی بیان داشت: طرح شهاب را به منظور شناسایی و هدایت استعدادهای برتر در سطح شهرستان دشتی در دست اجرا داریم و در نشست‌هایی که داشته‌ایم مشخص شد که بانوان این طرح را با دقت بیشتری دنبال می‌کنند.

استفاده از بانوان در مسئولیت‌های مدیریتی استان بوشهر

بخشدار مرکزی بوشهر نیز در این نشست به جایگاه ویژه بانوان اشاره کرد و گفت: بانوان دارای توانمندی بالایی هستند و نیاز است که شرایط مناسب برای مسئولیت‌پذیری و ایفای نقش بانوان فراهم شود.

مریم قربانی به وجود بانوان نخبه متعدد در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: امیدواریم در آینده شاهد استفاده از بانوان توانمند استان در مسئولیت‌های مدیریتی استان باشیم.

در ادامه این نشست، بانوان نخبه استان بوشهر که در نشست حضور داشتند به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false