شرط علی مطهری برای حضور زنان در ورزشگاه | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شرط علی مطهری برای حضور زنان در ورزشگاه

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه لازم است برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها ضوابط شرعی رعایت شود، تصریح کرد: باید برای تدوین هر آیین‌نامه‌ای در این باره، نظر مراجع تقلید جلب شود زیرا احتمال دارد آنها با این کار مخالفت کنند.

به گزارش "چغادک نیوز"، علی مطهری درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: باید برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها،‌ ضوابط شرعی رعایت شود؛ مثلا اگر حضور خانم‌ها برای بازی خاصی اشکالی نداشته باشد، لازم است تمهیداتی همچون جداکردن راه ورود و خروج خانم‌ها از آقایان یا جداکردن جایگاه آنها در ورزشگاه از آقایان و نظیر این قبیل موارد در نظر گرفته شود.
 
نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص این موضوع بیشتر مسائل شرعی مطرح است و باید برای تدوین هر آیین‌نامه‌ای در این باره، نظر مراجع تقلید جلب شود زیرا احتمال دارد آنها  با این کار مخالفت کنند.
 
وی در پاسخ به این سوال که پیش از این زنان اجازه حضور در مسابقات والیبال را داشتند و دردسری تولید نمی‌شد، توضیح داد: حضور زنان در ورزشگاه‌ها از نظر امنیتی دردساز نیست و صرفا بحث شرعی مطرح است.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از به سرانجام رسیدن موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: قرار است مسئولان ذی‌ربط به کمیسیون فرهنگی مجلس بیایند و جلسه‌ای در این خصوص تشکیل شود.
 
وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان در حال تدوین آیین‌نامه‌ای برای نحوه حضور و فعالیت بانوان در صحنه‌های ورزشی هستند که به گفته وزیر کشور، نهایی شدن آن را در شورای امنیت و یا سایر نهادها پیگیری می‌کنند.

 
منبع: خانه ملت

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false