زندگی شهید بروجردی انیمیشن می‌شود+ عکس | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
زندگی شهید بروجردی انیمیشن می‌شود+ عکس

فصل اول مجموعه موشن گرافیک زندگی سردار شهید «محمد بروجردی» در مرحله پایانی است و این مجموعه تا پایان شهریور ماه سال جاری آماده پخش می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، حدود ۷۰ درصد از تولید فصل اول مجموعه موشن گرافیک زندگی سردار شهید «محمد بروجردی» تاکنون انجام شده و تا پایان شهریور ماه سال جاری این مجموعه تکمیل و آماده پخش خواهد شد.
 

تولید انیمیشن زندگی شهید بروجردی + عکس

بر اساس گفته مدیریت ارتباطات و امور رسانه‌ای انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس، مجموعه «سردار محمد بروجردی» به وجوه مختلف زندگی مبارزاتی این فرمانده دوران دفاع مقدس در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.
در این مجموعه به مقاطع مهمی از انقلاب اسلامی به ویژه وقایع بهمن ماه ۵۷ تا پیروزی انقلاب اسلامی و نقش تأثیرگذار شهید بروجردی در رویدادهای مختلف آن، مبارزات سیاسی سال‌های ۵۴ تا ۵۷، درگیری‌های مسلحانه با نیروهای حکومتی شاه و نیروهای آمریکایی در ایران، تشکیل شورای انقلاب اسلامی و تشکیل تیم حفاظت از جان امام در ۱۲ بهمن، از جمله مهمترین وقایعی است که در این مجموعه با محوریت شهید بروجردی پرداخته خواهد شد.
بر همین اساس به دلیل مستند بودن رویکرد این مجموعه، در مرحله فیلمنامه و ساخت این مجموعه تحقیق جامعی صورت گرفته و تلاش شده مهمترین اتفاقات زندگی شهید بروجردی در شکلی تأثیر گذار و با فرمی جذاب برای مخاطب عام ارائه شود.
لازم به توضیح است فصل اول این مجموعه شامل ۱۳ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای بوده و به زندگی مسیح کردستان در دوران کودکی، نوجوانی و جوانی او تا مقطع انقلاب می‌پردازد و فصل دوم نیز که به حضور شهید بروجردی در دوران دفاع مقدس می‌پردازد، مراحل تحقیقاتی خود را می‌گذراند.
این مجموعه به تهیه کنندگی بنیاد فرهنگی روایت و انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس در حال تولید بوده و کارگردانی آن توسط «محمدعلی صفورا» و «فرهاد علیزاده» انجام می‌شود.
این اثر هنری به نویسندگی زهرا افشار و محمدعلی صفورا‌، با طراحی مهدی حمیدی و محمد نورالدینی، با طراحی رنگ مریم السادات طباطبایی، کامپوزیت فرهاد علیزاده و هومن سروش نیا و ساخت مدل سه بعدی توسط علی اسماعیل زاده و مجید جعفری انجام می‌گیرد.

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false