پیگیریهای نماینده مردم دشتستان در دیدار با وزیر نفت + تصاویر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پیگیریهای نماینده مردم دشتستان در دیدار با وزیر نفت + تصاویر

حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد در نشست با وزیر نفت اظهارداشت: پیگیری‌های بسیار زیادی به منظور رفع مشکلات شهرستان دشتستان داشته‌ایم و در این راستا نشست‌های متعددی با وزیر نفت برگزار شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت الااسلام سیدمهدی موسوی نژاد در روز دوشنبه همچون گذشته در جهت رفع مشکلات شهرستان با وزیر نفت دیدار وبه گفت و گو نشست.

وی به نشست اخیر خود با وزیر نفت اشاره کرد و ادامه داد: در این نشست بر لزوم پیگیری مشکلات و نیازهای شهرستان دشتستان در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی تاکید کردیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انجام پروژه های گازرسانی به روستاها و مناطق محروم شهرستان یکی از مهمترین موضوعات مورد تاکید ما در این نشست بود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم شاهد تاثیر خدمات صنعت نفت در سطح شهرستان دشتستان باشیم، افزود: توسعه خدمات رفاهی یکی از نیازهای شهرستان دشتستان است که انتظار داریم در این زمینه گام‌های اساسی برداشته شود.

http://8pic.ir/images/xp4ygn7g1mub1a2sbx9i.jpg

موسوی‌نژاد یکی از طرح‌های مهم و بر زمین مانده در شهرستان را اجرایی شدن پتروشیمی دشتستان عنوان کرد و بیان داشت: با اجرایی شدن این پروژه بسیاری از مشکلات بیکاری جوانان حل خواهد شد و کمک فراوانی به حوزه اشتغال خواهد بود.

وی همچنین بر لزوم پرداخت حق آلایندگی منطقه وحدتیه توسط وزارت نفت تاکید کرد و گفت: این موضوع حق مردم این منطقه است که امیدواریم توسط وزیر پیگیری و اجرا شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بحث بکارگیری نیروهای بومی در پتروشیمی و پارس جنوبی عسلویه را مطرح کرد و افزود: هنوز هم در شرکت پارس جنوبی از نیروهای بومی استفاده نمیشود و یادر تعدیل نیرو بیشتر نیروهای بومی را اخراج میکنند.
وی درادامه گفت: این موضوع باعث پایمال شدن حق نیروهای بومی شده  که امیدوارم دراین مورد تمهیدات لازم اندیشیده شود‌.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان داشت: گازرسانی به روستاها یکی از خواسته‌های مهم مردم مناطق روستایی است و هم اکنون بسیاری از روستاهای شهرستان از داشتن گاز محروم هستند.

وی با اشاره به محروم بودن روستاهای دو بخش بوشکان و ارم از شبکه گازرسانی، اضافه کرد: امیدواریم شاهد گازرسانی کامل به همه شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان باشیم.

 

« گزارش تصویری نشست نماینده مردم دشتستان با وزیر نفت »

 

http://8pic.ir/images/9p6iuflx98bvnln1w6fz.jpg

جلسه مشترک کمیسیون انرژی مجلس با وزیر زنگنه 1

http://8pic.ir/images/fcwy3kn2ong5b1aq0xj5.jpg

 

جلسه مشترک کمیسیون انرژی مجلس با وزیر زنگنه 2

 

جلسه مشترک کمیسیون انرژی مجلس با وزیر زنگنه 17

        

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false