مدیر شبکه سه: «در حاشیه» کوتاه می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مدیر شبکه سه: «در حاشیه» کوتاه می‌شود

غلامرضا میرحسینی گفت: فاز اول «در حاشیه» بدلیل همزمانی تولید و پخش به ۲۷ قسمت رسید.

به گزارش "چغادک نیوز"، غلامرضا میر حسینی مدیر شبکه سه سیما، پخش سریال «شمعدونی» بعد از مجموعه «در حاشیه» گفت: «در‌حاشیه» از ابتدا در ۹۰ قسمت و در ۳ فاز ۳۰ قسمتی طراحی و پیش بینی شده بود که در صورت آماده بودن شرایط و پیش تولید امکان پخش سه فاز به صورت متداوم وجود داشت.

وی افزود: فاز اول با همان شرایط به پایان رسید، البته ممکن است کمتر از ۳۰ قسمت باشد چراکه شرایط تولید و پخش همزمان کار را کمی سخت کرده بنابراین پس از اتمام فاز اول، متن و نگارش فاز دوم و سوم را شروع می‌کنیم.

"میر حسینی" ادامه داد: بعد از اتمام فاز اول "در حاشیه" سریال "شمعدونی" به کارگردانی "سروش صحت" از همین شبکه پخش خواهد شد.

میرحسینی درباره سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری نیز گفت: فاز اول این سریال در ۲۷ قسمت به پایان می رسد و فاز دوم با فاصله کمی تولید می شود.

وی ادامه داد: همان طور که قبلا هم اشاره شده، این سریال از ابتدا قرار بود در ۹۰ قسمت تولید شود، حدود ۳۰ قسمت ابتدایی این هفته به پایان می رسد و بعد ما ۳۰ قسمت دوم را پس از ماه مبارک رمضان به روی آنتن خواهیم برد.

مدیر شبکه سه درباره تغییر در داستان و بردن آن به سمت و سوی سالمندان نیز توضیح داد: بله. این اتفاق در فاز سوم افتاده است. در حقیقت ما در فاز سوم همین شخصیت ها را می بینیم که سنشان بالا رفته و حالا در شرایط دیگری فضای طنز را رقم می زنند.

وی تاکید کرد: می توانم به مخاطبان این سریال قول دهم که در فازهای بعدی، شاهد اثری به مراتب شیرین تر از فاز اول خواهند بود.

وی درباره عدم حضور برخی از بازیگران در حاشیه که اسمشان در تیتراژ نوشته شده اما در سریال نیستند، نیز گفت: این بازیگران در فازهای بعدی قصه حضور دارند و این طور نیست که از قصه حذف شده باشند.

"میرحسینی" درخصوص انتقاد وکلا و نوشتن نامه به محمد سرافراز، بیان کرد: وکلا هم به مانند پزشکان عزیز، پیش داوری کردند باید به جای کلی گویی، مصادیق ارائه شود که اگر احساس جسارت و توهین کردند باید با دلیل و ذکر قسمت و صحنه در فیلم باشد هیچ اتفاقی در سریال "درحاشیه" در کانون وکلا اتفاق نیفتاده و فضا کاملا فانتزی است و بیننده کاملا این مسئله را تفکیک می‌کند و هیچ استنباطی در این باره ندارد پس چطور وکلا احساس توهین می‌کنند؟

وی در ادامه افزود: البته تمام واکنش‌ها منفی نبوده و برخی از وکلا اظهار کردند ما از تماشای این سریال لذت می‌بریم چراکه شاید این آدم در سریال وکیل باشد اما اصلا در سریال شرایط دارا بودن وکیل، صحنه دادگاه و بازپرسی ندیدیم و یا اینکه این فرد به عنوان وکیل پذیرش شود وکیل هم به مانند تمام شخصیت‌ها دارای شأنیت است؛در کدام سکانس نکته‌ای دال بر تاکید این مطلب وجود داشته است؟

میرحسینی در ادامه عنوان کرد: اگر ما این سریال را در کنار مردم تماشا کنیم به هیچ وجه استنباط توهین را از سریال نخواهیم کرد چراکه کاملا فضا و اتفاقات فانتزی و تخیلی است و تنها موضوعات واقعی در بستر طنز پرداخته می‌شود بنابراین نقد بر موضوع است نه آدم‌ها.
 

مدیر شبکه سه: ?در حاشیه? کوتاه می?شود

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم به موضوعات و سریال‌ها اینگونه نگاه کنیم در حوزه سیما هیچ کاری تولید نخواهدشد. البته خیلی از مطبوعات نقدهای منصفانه و درستی ارائه دادند که کار جای خود را میان مردم باز کرده حتی با وجود لهجه قمی در این سریال، مردم انقلابی قم هیچ واکنشی در مورد این شخصیت انجام ندادند و این مردم با متانت می‌توانند برای ما الگو باشند.

مدیر شبکه سه سیما در پایان درخصوص پخش و یا تولید برنامه جدید در ایام ماه رمضان خاطرنشان کرد: فرصت کافی برابر فضا سازی و تولید برنامه نداشتیم اما با جدول پخش مناسب، فضای خوبی برای مخاطبان داشته باشیم البته برنامه‌ها و آیتم‌های جدیدی هم داریم که فعلا قطعی نشده است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false