قیمت مرغ و ماهی در عمده فروشی ها + جدول | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
قیمت مرغ و ماهی در عمده فروشی ها + جدول

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش قیمت مرغ در بازار نسبت به هفته قبل خبر داد و گفت: قیمت انواع ماهی نسبت به شب عید بین ۱۰ تا ۳۰ درصد بسته به نوع آن کاهش یافته است.

به گزارش "چغادک نیوز"، مهدی یوسف‌خانی از افزایش قیمت مرغ در بازار نسبت به هفته گذشته خبر داد و افزود: امروز شنبه قیمت هرکیلوگرم مرغ در مراکز خرده فروشی ۶۳۰۰ تومان، در مراکز عمده فروشی ۵۸۰۰ تومان و در میدان بهمن ۵۶۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه کاهش تقاضا سبب افت بی‌رویه قیمت این کالا طی هفته‌های اخیر شده بود، اضافه کرد: هرچه به پایان ماه فروردین نزدیک‌تر می‌شویم تقاضا برای این کالا بیشتر می‌شود و از سوی دیگر شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به جمع‌آوری مرغ‌های مازاد کرده که همین موضوع نیز در افزایش قیمت مرغ تاثیر داشته است.

یوسف‌خانی با بیان اینکه قیمت انواع ماهی نیز نسبت به شب عید بین ۱۰ تا ۳۰ درصد، بسته به نوع ماهی کاهش یافته است، گفت: اما نسبت به دو هفته قبل؛ قیمت ماهی قزل‌آلا و ماهی آزاد دزفولی ۵۰۰ تومان افزایش یافته و قیمت آنها به ترتیب از ۱۴ هزار و ۵۰۰ و ۷۰۰۰ تومان به ۱۵ هزار و ۷۵۰۰ تومان رسیده است.

به گفته وی، قیمت سایر ماهی‌ها نسبت به دو هفته قبل با کاهش مواجه بوده که علت این مساله نیز کاهش تقاضا برای این محصولات است اما ماهی قزل‌آلا محصولی است که همیشه مشتریان خود را دارد.

یوسف‌خانی قیمت انواع ماهی را به شرح جدول زیر اعلام کرد:
 

قیمت مرغ و ماهی در عمده فروشی ها + جدول

 

 
منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false