فروزان: استقلال را نحسی گرفته است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
فروزان: استقلال را نحسی گرفته است

دروازه‌بان تیم استقلال گفت: هر چه در فوتبال دارم مدیون قلعه‌نویی هستم و نمی‌توانم از انتقادات او ناراحت باشم.

به گزارش "چغادک نیوز"، محسن فروزان درباره بازی با ملوان گفت: امروز بازی خوبی انجام دادیم که فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌های امسال ما بود. به طوری که خیلی شناور و روی زمین بازی کردیم اما بدشانس‌ترین تیم ایران هستیم. چون توپ ما به تور دروازه حریف می‌خورد. اما توپ آنها تبدیل به گل می‌شود.

وی ادامه داد: اگر ژاوی، مسی یا رونالدو هم در تیم ما بودند باز هم شرایط همین بود. من کاری به دروازه‌بان ملوان ندارم اما همه دروازه‌بانان مقابل ما اشمایکل می‌شوند اما جلوی بقیه تیم‌ها تبدیل می‌شوند به کریم شیره‌ای!

فروزان خاطرنشان کرد: قیچی برگردان کرار گل نمی‌شود ولی ضربه آنها که به پای بازیکن‌شان هم نمی‌گیرد تبدیل به گل می‌شود. ما سال نحسی را پشت سر می‌گذاریم و با اینکه امروز هجومی کار کردیم اما در نهایت بازی مساوی شد. امیدوارم هواداران ما را درک کنند چون همه کار می‌کنیم تا برنده باشیم. هر چند که امسال بدشانسی دست از سر ما برنمی‌دارد اما دو بازی آینده را می‌بریم و دوباره به کورس قهرمانی برمی‌گردیم هم سهمیه بگیریم و هم قهرمان شویم.

وی درباره فحاشی‌های صورت گرفته به او تصریح کرد:‌من بچه رشت و خمام هستم که ۲ سال هم در ملوان بازی کردم و می‌دانم مردم این شهر خونگرمند اما ۴۰ دقیقه قبل از بازی که گرم کردند و ۹۰ دقیقه بازی به من فحش ناموسی دادند البته من از آنها ناراحتم اما چون همشهری و هم‌استانی هستیم آنها را می‌بخشم و به داور و ناظر بازی هم نگفتم تا معلوم نشود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود از انتقادات قلعه‌نویی از خودش ناراحت است، گفت: من نمی‌توانم از قلعه‌نویی ناراحت باشم. آن روزنامه‌ای که این مسئله را نوشت روزنامه خوبی است اما از حرف‌های من برداشت دیگری شد. من فوتبالم را مدیون قلعه‌نویی هستم و هر چه دارم از اوست. او بهترین مربی ایران است و هر انتقادی از من بکند آن را می‌پذیرم. چه کسی بهتر از او که تیم سیزدهم را قهرمان کرده و خون دل‌های زیادی هم خورده و اگر از من انتقاد کند سرم مقابل او پایین است.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در باره اینکه استقلالی‌ها از قهرمانی تیم‌شان ناامید شدند، اظهار داشت: هر کسی فکر می‌کند ما قهرمان نمی‌شویم استقلالی نیست . ما اگر دو بازی بعدی‌مان را ببریم می‌توانیم به کورس برگردیم. البته با تراکتورسازی هم بازی رو در روی داریم.

فروزان درباره پارچه سفیدی که از کنار دروازه‌اش باز کرد و اینکه آیا آن پارچه دعا یا طلسم بوده، اظهار داشت: من نمی‌دانم آن پارچه چه بود و وقتی آن را باز کردم دیدم پرچم ملوان است وآن را با احترام به تدارکات تیم‌مان دادم تا به تیم ملوان توهین نشود.

وی افزود:‌من نمی‌دانم خرافات چیست اما آن پارچه نزدیک دروازه ما بود و ای کاش آن را باز نمی‌کردم چون هر دو گل در آن دروازه زده شد!

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false