تغییرات اساسی در "ماه عسل" از سال آینده | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تغییرات اساسی در "ماه عسل" از سال آینده

مدیر شبکه سه عنوان کرد: تغییرات اساسی در ماه عسل نیاز به فکر و برنامه ریزی دارد. اینکه "ماه عسل" به عنوان یک برنامه گفتگو محور شرایط خاص دارد و باید از فضای معنوی حداکثر استفاده را بکنیم هنوز به جمع بندی نرسیدیم.

به گزارش "چغادک نیوز"، مدیر شبکه سه سیما درخصوص برنامه ماه عسل و پخش آن در ماه رمضان عنوان کرد: "ماه عسل" برنامه‌ای اثر گذار و پر بیننده‌ی سیما در حوزه‌ی معارف و رویکرد اجتماعی است؛بنابراین با بررسی موضوعات و ساختار آن با یک تغییرات جزئی، در ایام ماه رمضان از همین شبکه به روی آنتن می‌رود.

"میر حسینی" با اشاره به مدیریت خود اظهار داشت: از آنجا که به تازگی مسئولیت مدیریت شبکه سه را به عهده گرفته‌ام بنابراین تغییر کارهای شاخص همچون "ماه عسل" زمان مناسب و کافی می‌طلبد.

وی تصریح کرد: برنامه "ماه عسل" به مانند سالهای گذشته اما با فکرهای جدید به مانند لحظه تحویل سال جذاب و پر مفید در ایام ماه رمضان به روی آنتن خواهد رفت.

مدیر شبکه سه درخصوص تغییرات اساسی در "ماه عسل" از سال آینده عنوان کرد: تغییرات اساسی در ماه عسل نیاز به فکر و برنامه ریزی دارد اینکه "ماه عسل" به عنوان یک برنامه گفتگو محور شرایط خاص دارد و باید از فضای معنوی حداکثر استفاده را بکنیم برای تغییر در ساختار، اسم و رویکرد این برنامه در سال آینده هنوز به جمع بندی نرسیدیم و حتی با "احسان علیخانی" در این باره در حال بررسی هستیم تا "ماه عسل" بهتری در سالهای آتی داشته باشیم.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false