تازه‌ترین مجموعه «روایت فتح» منتشر می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تازه‌ترین مجموعه «روایت فتح» منتشر می‌شود

مدیر روابط عمومی انتشارات «روایت فتح» گفت: انتشارات روایت فتح برای جدیدترین مجموعه خود عنوان «امدادگران» را برگزیده و در آن خاطرات امدادگران دفاع مقدس را منتشر خواهد کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، فریناز ربیعی مدیر روابط عمومی انتشارات روایت فتح از انتشارا مجموعه جدیدی از سوی این انتشارا خبر داد و گفت: با توجه به اینکه انتشارات روایت فتح تا کنون به انتشار خاطرات رزمندگان دفاع مقدس در قالب‌های گوناگون مبادرت کرده در نظر است مجموعه جدید از این انتشارات را راهی بازار کتاب کنیم.

وی افزود: انتشارات «روایت فتح» تا به امروز ۱۱ مجموعه از خاطرات رزمندگان را با ادبیات‌های مختلف منتشر کرده که از این بین می‌توان به مجموعه‌هایی چون «نیمه پنهان ماه»، «اینک شوکران»، «آسمان»، «مادران» و …. اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی این انتشارات گفت: آخرین عنوان از این مجموعه نیز با عنوان «جانبازان» به تازگی راهی بازار کتاب شده که با استقبال و بازخورد مثبت مخاطبان روبرو شد. در دومین شماره این مجموعه سراغ جانباز حمید صالحی رفته‌ایم که تحقیقات آن تمام شده اما مرحله نگارش آن هنوز شروع نشده است.

ربیعی گفت: انتشارات روایت فتح برای جدیدترین مجموعه خود عنوان «امدادگران» را برگزیده و در آن خاطرات امدادگران  از دفاع مقدس را منتشر خواهد کرد.

او اضافه کرد: در اولین شماره این مجموعه سراغ یک امدادگر زن رفته‌ایم که در همین بیمارستان‌های تهران به جانبازان شیمیایی امدادرسانی می‌کرده است و این مجموعه جدیدی از سری مجموعه خاطرات شهدا، جانبازان، خاطراتی از همسران و مادران شهدا است.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false