×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اولین کارت هوشمند ووشو به نام وزیر ورزش

نخستین کارت هوشمند فدراسیون ووشو امروز صادر شد که به نام وزیر محترم ورزش و جوانان بود.

به گزارش "چغادک نیوز"، نخستین کارت هوشمند فدراسیون ووشو امروز (شنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۴) صادر شد. این کارت که مبنای فعالیت ووشوکاران سراسر کشور خواهد بود، به نام محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان است.

دومین کارت نیز به نام دکتر نصرا.. سجادی، معاون ورزش قهرمانی چاپ شد. کارت سوم نیز به نام مهدی علی نژاد صادر شد تا این پروژه عظیم از ابتدای سال ۹۴ شکل اجرایی به خود بگیرد.

سال گذشته از سوی هیئت رئیسه فدراسیون مصوب شد تا از ابتدای سال ۱۳۹۴، تمامی فعالیت ها در این مجموعه  از شرکت در مسابقات (مربیان، داوران و ورزشکاران) و دوره های آموزشی (آزمون‌ها، شالبندها، دوره‌های مربیگری و استاژها فنی) در گرو داشتن کارت هوشمند باشد.

بر این اساس، فدراسیون با انجام مراحل اولیه و بسترسازی فنی، موفق شد تا این حرکت را از ابتدای سال جاری به اجرا گذارد. اکنون تمامی مربیان، داوران، نمایندگان سبک‌ها، باشگاه ها و ورزشکاران باید در این راستا اقدام کنند تا با تهیه کارت هوشمند، امکان فعالیت در ووشو را داشته باشند.

در این راستا، متقاضیان باید مبلغ ۱۵ هزار تومان را به حساب فدراسیون ووشو (۰۱۰۸۸۹۶۸۱۹۰۰۴ بانک ولی شعبه کارخانه ارج) واریز کنند. در مرحله بعد، با مراجعه به سایت فدراسیون و ثبت نام اینترنتی، کد شناسه کارت هوشمند را دریافت کنند. اصل کارت نیز پس از ۲۱ روز کاری به هیئت های استانی مربوطه ارسال می‌شود که اعتبار آنها نیز یک ساله است.

منبع: سایت فدراسیون ووشو

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false