داعش در هفته گذشته ۳۰۰ عراقی را سر برید | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
داعش در هفته گذشته ۳۰۰ عراقی را سر برید

"عادل خمیس المحلاوی" نماینده استان الانبار در پارلمان عراق امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: گروهک تروریستی داعش ظرف چند روز گذشته ۳۰۰ تن از عشایر البو محل، الکرابله، السلمان، البو عبید و الراویین در استان الانبار را سر بریده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، المحلاوی در یک کنفرانس مطبوعاتی از دولت و فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی عراق خواست تا ساکنان این استان را از چنگال خوارج دوران برهانند.

پایگاه اینترنتی سومریه نیوز به نقل از المحلاوی نوشت: داعش همچنان به روند جنایات تروریستی خود علیه ملت عراق به ویژه عشایر الانبار ادامه می دهد؛ همگان باید به مسوولیت شرعی، اخلاقی و قانونی خود نسبت به کشتار دسته جمعی اهالی الانبار توسط خوارج دوران عمل کنند و مردم این استان را از جنایات تروریستها نجات دهند.

المحلاوی از کشورهای عرب، مسلمان، مراجع دینی، جامعه بین الملل، دولت و فرماندهان الحشد الشعبی خواست تا هر چه زودتر برای نجات اهالی استان الانبار وارد عمل شوند و تسلیحات و تجهیزات نظامی در اختیار آنها قرار دهند تا از چنگال داعش رهایی یابند.

المحلاوی خواستار ارائه تسلیحات سنگین کارآمد به نیروهای مردمی شهر الرمادی شد.

از سوی دیگر صباح کرحوت رییس شورای استان الانبار امروز (چهارشنبه) تاکید کرد: الرمادی به شدت در معرض حمله گسترده داعش قرار دارد.

وی از وزارتخانه های کشور و دفاع خواست تا تجهیزات نظامی بسیاری به الرمادی گسیل دارند زیرا بیم آن وجود دارد که الرمادی به اشغال داعش درآید.

حاکم الزاملی رییس کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق نیز امروز تاکید کرد: دولت العبادی بر اوضاع در الانبار تسلط دارد و کمک های نظامی برای تقویت توان نیروهای ارتش و مردمی به سوی این استان رهسپار شده است.

وی خاطرنشان کرد: ائتلاف جهانی از مسؤولیت خود در صحنه نبرد شانه خالی می کند و علیرغم درخواست بغداد علیه مواضع تروریستها حملات هوایی انجام نمی دهد.
 

 
منبع: العالم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false