×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تعلیق سفر عمره از طرف مسوولان کشور کار پسندیده ای است/ کارگروه حجاب و عفاف در استان بوشهر بجد پیگیری خواهد شد/ دعوت آیت الله صفایی بوشهری برای حضور در راهپیمایی

اولین جلسه شورای فرهنگی عمومی استان بوشهر در سال ۱۳۹۴ به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از "منبری ها"آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح امروز اولین جلسه شورای فرهنگی عمومی استان بوشهر در سال ۱۳۹۴با اشاره به مصادف بودن ایام فاطمیه و عید نوروز در ابتدای امسال، گفت: از تمامی دستگاه‌ها و نهادهایی که در ایام عید با حفظ حریم حضرت فاطمه زهرا(س) فضای استان را فضایی با نگاه فاطمی طوری مدیریت کردند که نام و یاد و سیره‌ی آن حضرت نمایان باشد، تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه امسال باید فضایی پر از همدلی و وفاق در مسیر ارزش های انقلاب با هدایت های مقام معظم رهبری را شاهد باشیم، عنوان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر و تعرضات دست نشانده های سران عربستان به زایران ایرانی، تعلیق سفر عمره از طرف مسوولان کشور کار پسندیده ای است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: تعرض جنایتکارانه این افراد که باعث ناراحتی شدید مردم ایران شده را محکوم می کنیم و تقاضای پیگیری و مجازات عاملان این جنایت از سوی سران عربستان را داریم.


آیت الله صفایی بوشهری تأکید کرد: سران عربستان سعودی باید امنیت زایران ایرنی و دیگر زایران را فراهم کنند و متعهد شوند که دیگر اتفاق هایی از این دست نیفتد، زیرا درغیر صورت شایستگی میزبانی از زائران خانه خدا را ندارند.

امام جمعه بوشهر اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن داشتن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، همه باید با توجه به شعار سال درسایه ولایت و فرامین مقام معظم رهبری با همدلی و همزبانی وحدت خود را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان داشت: شهریور امسال صدمین سالگرد شهادت رییسعلی دلواری است که انتظار می رود دستگاه های اجرایی مرتبط در این زمینه اقدامات مناسب را انجام دهند.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: در بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر تلاش شود از آموزه های امام علی (ع) یک شعار مناسب برای امسال  از ۱۳ رجب امسال تا ۱۳ رجب سال آینده انتخاب شود.


وی تأکید کرد: برگزاری کارگروه حجاب و عفاف نیز از مصوبات شورای فرهنگ عمومی کشور است که باید در همه استان‌ها اجرایی شود و دراستان بوشهر نیز بجد پیگیری خواهد شد.

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: نقشه جامع فرهنگی استان بوشهر که همان نگاه راهبردی فرهنگی استان است، مصوب شده که نیازمند توجه با نگاه به فرهنگ بومی این استان است.

آیت الله صفایی بوشهری در پایان گفت: از تمامی مردم استان بوشهر دعوت می‌کنم که در راهپیمایی بعد از نماز جمعه (۹۴/۰۱/۲۸) در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکوم نمودن جنایات عربستان سعودی، شرکت فعال داشته باشند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false