×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اکبر عبدی مقیم ترکیه شد؟

روز گذشته خبرگزاری ها به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، خبر دادند که اکبر عبدی در گفت و گو با رسانه های این کشور اعلام کرده است که می خواهد در ترکیه مقیم شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، روز گذشته خبرگزاری ها به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، خبر دادند که اکبر عبدی در گفت و گو با رسانه های این کشور اعلام کرده است که می خواهد در ترکیه مقیم شود.

بر اساس این خبر، بیماری دیابت و ناراحتی کلیوی اکبر عبدی از دیگر دلایل تصمیم وی برای اقامت دائم در ترکیه بوده است.

توجه ویژه رسانه های ترکیه به اکبر عبدی

حضور اکبر عبدی در شهر بندری آلانیای ترکیه و احتمال اقامت در این شهر، در رسانه ها بازتاب یافته است. به گزارش ایرنا، رسانه های ترکیه روز دوشنبه گزارش دادند که عبدی با خرید خانه ای در آلانیا تصمیم گرفته در این شهر اقامت کند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد: عبدی که نقش اول را در بیش از ۹۰ فیلم در ایران بازی کرده است گفته است در این شهر زندگی خواهد کرد.

شبکه خبری ان.تی.وی هم با انتشار خبر گزارش داد: عبدی هنرمندی است که ۳۵ سال در سینمای ایران به عنوان مرد چهره های متفاوت مطرح بوده است.

عبدی ۵۵ ساله گفته است که پروژه هایی در خصوص تهیه فیلم و سریال تلویزیونی در ترکیه داشته و در ماه‏ های آینده فیلم آذری مشهدی عباد را شروع خواهد کرد.

وی سال ۱۳۶۸ برای بازی در فیلم مادر ساخته علی حاتمی برنده سیمرغ بلورین نقش دوم مرد از هشتمین جشنواره فیلم فجر شد. عبدی همچنین برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی امین جشنواره بین المللی فجر برای نقش آفرینی در فیلم «خوابم می آد» ساخته رضا عطاران است .

اما این تمام ماجرا نیست!

اکبر عبدی چندی پیش خانه ای را در شهر آلانیای ترکیه خرید. او در حال حاضر هم در کشور ترکیه است اما این اقامت کوتاه مدت عبدی به معنای تصمیم قطعی او برای ماندگاری در ترکیه نیست.

عبدی که قرار است برای اجرای چند برنامه به کانادا و آمریکا سفر کند در حال حاضر در انتظار آماده‌سازی مقدمات سفرش به این دو کشور است.

یکی از نزدیکان این بازیگر به خبرنگار ما گفت که هنگام اقامت عبدی در ترکیه تعدادی از شرکت‌های فیلمسازی برای همکاری با او اعلام آمادگی کرده‌اند.

 گفتنی است که اکبر عبدی پس از مهیا شدن سفرش به کانادا و آمریکا تعدادی برنامه به شکل «تاک شو» در شهرهای مختلف این دو کشور اجرا خواهد کرد.

منبع: بانی فیلم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false