×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
برتری پرگل بارسا در خانه پاریسن ژرمن/ بایرن‌مونیخ در آستانه حذف +تصاویر

پورتو و بارسلونا با برتری مشابه ۳ بر یک برابر حریفان خود در لیگ قهرمانان اروپا امیدشان را برای صعود به مرحله بعد بیشتر کردند.

به گزارش "چغادک نیوز"، شب دوم از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا چهارشنبه شب با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که طی آن تیم های بارسلونا و پورتو به ترتیب برابر پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ به برتری مشابه ۳ بر یک دست یافتند.
 

برنامه، نتایج کامل،نمودار و گلزنان لیگ قهرمانان اروپا

فیلم گلهای دیدار پاریسن ژرمن – بارسلونا را از اینجا ببینید

فیلم گلهای دیدار پورتو – بایرن مونیخ را از اینجا ببینید

در مهمترین دیدار پاریسن ژرمن در حالی میزبان بارسلونا بود که زلاتان ابراهیموویچ را به خاطر محرومیت در اختیار نداشت. در ابتدای این بازی و بعد از چند حمله اولیه تیم پاریسن ژرمن این تیم بارسلونا بود که روی ضربه مسی نخستین جرقه بازی را زد. ضربه فنی این بازیکن در دقیقه ۱۴ تیر دروازه حریف را به لرزه در آورد تا میزبان با خوش شانسی دوازه خود را بسته نگه دارد.

بارسلونا خیلی زود و در دقیقه ۱۸ نخستین گل بازی را به ثمر رساند. نیمار روی پاس زیبای مسی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک ضربه بغل پای دقیق در حالت تک به تک دروازه پاریسن ژرمن را گشود. یک دقیقه بعد تیاگو سیلوا مدافع برزیلی پاریسن ژرمن آسیب دید و زمین را ترک کرد تا مشکلات میزبان بیشتر شود.

برتری پرگل بارسلونا در خانه پاریسن ژرمن/ شکست سنگین بایرن در خانه پورتو

بارسلونا بعد از آن میدانداری کرد و یک بار دیگر توسط نیمار صاحب موقعیت شد که ضربه وی این بار شدت لازم را نداشت تا به گل دوم تبدیل شود. در ادامه پاریسن ژرمن توسط کاوانی فرصتی عالی برای جبران گل خورده را از دست داد و در دقایق پایانی سعی کرد بارسا را تحت فشار قرار دهد اما نتوانست گلی خورده را جبران کند تا نیمه اول با همان یک گل به سود بارسلونا خاتمه یابد.

در شروع نیمه دوم این بازی پاستوره یک موقعیت خوب را روی دروازه حریف خلق کرد و پس از آن بازی متعادل شد. مصدومیت اینیستا و تعویض وی با ژاوی و اخطار مسی روی خطایی که غیرعمد روی مدافع حریف مرتکب شد از اتفاقات دیگر دقایق اولیه نیمه دوم بود.

برتری پرگل بارسلونا در خانه پاریسن ژرمن/ شکست سنگین بایرن در خانه پورتو

بارسلونا در دقیقه ۶۷ به گل دوم خود رسید. سوارز در گوشه چپ محوطه جریمه پاریسن ژرمن از مسی پاس دریافت کرد و پس از دریبل سه مدافع حریف با یک ضربه بغل پا کار را ۲ بر صفر کرد. یک دقیقه بعد ترشتگن دروازه‌بان بارسلونا به شکلی زیبا در شلوغی محوطه جریمه بارسلونا ضربه محکم کاوانی را دفع کرد تا دروازه بارسا بسته بماند.

این پایان کار نبود. در دقیقه ۷۹ سوارز در عمق دفاع پاریسن ژرمن صاحب توپ شد و توپ را به راحتی از میان پاهای داوید لوئیز عبور داد تا با دروازه‌بان حریف تک به تک شده و به زیبایی گل سوم بارسا را به ثمر برساند. در دقیقه ۸۲ متئو ضربه نه چندان محکم فن در ویل را به اشتباه درون دروازه بارسلونا قرار داد تا روحیه به اردوی میزبان برگردد. در ادامه کار ضربه کاشته مسی به گل تبدیل نشد تا این بازی در نهایت ۳ بر یک به سود بارسا خاتمه یابد و این تیم از حالا خود را در مرحله نیمه نهایی ببیند.

با برد بارسلونا رکورد نباختن شاگردان لوران بلان در ۳۳ مسابقه خانگی در میادین اروپایی در غیاب ستارگانی نظیر زلاتان، وراتی و موتا، شکسته شد.

دیدار برگشت دو تیم در ورزشگاه نیوکمپ به میزبانی بارسلونا روز سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.


شوک پورتو به باواریایی ها/ بایرن مونیخ در آستانه حذف

به گزارش مشرق، در دیگر بازی همزمان تیم پورتو میزبان بایرن مونیخ بود که برابر این تیم برد جالب ۳ بر یک را رقم زد. پورتو شروعی توفانی داشت و در همان دقایق ابتدایی بازی روی اشتباهات مسلم بازیکنان بایرن به دو گل دست یافت تا شوک بزرگی به باواریایی‌ها وارد شود.

در دقیقه سوم بازی بود که نویر مرتکب خطای پنالتی شد و کوارشما آن را به گل اول بازی تبدیل کرد. کوارشما در دقیقه ۱۰ از یک پاس اشتباه آلابا در خط دفاعی بایرن نهایت بهره را برد و پس از تک به تک شدن با نویر گل دوم را هم به ثمر رساند. بایرن مونیخ یکی از این گل‌ها را در دقیقه ۲۸ جبران کرد. تیاگو آلکانترا زننده این گل بود تا حساب کار در نیمه نخست ۲ بر یک شود.

برتری پرگل بارسلونا در خانه پاریسن ژرمن/ شکست سنگین بایرن در خانه پورتو

پورتو که بازی جسورانه‌ای را مقابل ستارگان بایرن مونیخ برگزار می‌کرد در نیمه دوم هم دست از حمله بر نداشت و در دقیقه ۶۵ به گل سوم رسید. این بار جکسون مارتینز با دریبل نویر توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

شاگردان گواردیولا در ادامه کار تلاش زیادی برای جبران گل های خورده به خرج دادند اما در نتیجه تغییری حاصل نشد تا بایرن در آستانه حذف قرار بگیرد.

برتری پرگل بارسلونا در خانه پاریسن ژرمن/ شکست سنگین بایرن در خانه پورتو

دیدار برگشت دو تیم در ورزشگاه آلیانس آره‌نا به میزبانی ژرمن‌ها روز سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

مشرق

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false