×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کی‌روش چرا احساس می‌کند، گروگان است؟

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مشکل مالیاتی سرمربی تیم ملی به زودی حل خواهد شد، گفت: چرا کارلوس کی‌روش احساس می‌کند گروگان است؛ مگر خودش با ما قرارداد نبسته است؟

به گزارش "چغادک نیوز"، شهرام دبیری درباره برگزاری آخرین جلسه علی کفاشیان با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و نارضایتی مجدد کارلوس کی‌روش، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: کی‌روش درخواست‌هایی داشته و دارد و فدراسیون فوتبال هم هر خواسته منطقی که قادر به انجام آن باشد را قبول می‌کند. قصدمان این نیست از کی‌روش و تیم ملی حمایت نکنیم اما اگر هم درخواستی باشد که برآورده کردن آن برای فدراسیون دشوار باشد، نمی‌توانیم آنرا قبول کنیم.

وی درباره اینکه کی‌روش اعلام کرده مثل یک گروگان گیر افتاده، تاکید کرد: کی‌روش قراردادی دارد که این قرارداد به جلو می‌رود. چرا او احساس می‌کند گروگان است. مگر خود کی‌روش با ما قرارداد نبسته است؟ او قبلا احساس کرده بود که وزارت ورزش او را نمی‌خواهد ولی بعد از حضور نماینده وزارت ورزش در جلسات فدراسیون فوتبال، این مشکل هم برطرف شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: فدراسیون فوتبال هم متعهد است که مالیات کی‌روش را بدهد و به این ترتیب مشکل مالیاتی سرمربی تیم ملی هم به زودی حل می‌شود. همانطور که قبلا هم اعلام کرده بودیم دوست داریم که کی‌روش با تیم ملی ادامه بدهد.

دبیری در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال انتخاب جواد نکونام به عنوان دستیار کی‌روش، خاطرنشان کرد: درباره شخص خاصی هیچ صحبتی نشده است ولی در جلسه گذشته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بحث کردیم که دستیار کی‌روش حداقل از مربیانی باشد که مدرک و سابقه مربیگری داشته باشد. البته این موضوع تصویب نشده است ولی ترجیح این است که به جای استفاده از بازیکنانی که فوتبالشان به تازگی تمام شده، از مربیان مدرک دار استفاده شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص مشکل تیم تراکتورسازی در استفاده از بازیکنان بازیکنان سرباز، تاکید کرد: ما به استاندار نامه نوشتیم. خودم هم با سردار کریمیان جلسه‌ای داشتم و از ایشان خواستم تا این موضوع را پیگیری کند تا حداقل مجوز استفاده از این بازیکنان سرباز در بازی‌های خانگی صادر شود.

دبیری همچنین گفت: اگر ترس از این است که این بازیکنان سرباز در بازی‌های خارج از خانه در لیگ قهرمانان آسیا دیگر به ایران برنگردند، حداقل از آنها در مسابقات داخلی استفاده شود. چرا ما باید با دست خودمان، نماینده ایران را در لیگ قهرمانان آسیا ضعیف کنیم؟
 

 
منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false