کشاورزان و باغداران بوشهر بیمه می‌شوند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کشاورزان و باغداران بوشهر بیمه می‌شوند

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: کشاورزان و باغداران استان بوشهر بیمه می‌شوند.

به گزارش "چغادک نیوز"، عبدالمجید رازه عصر سه‌شنبه در نشست با مسئولان آب‌پخش اظهار داشت: آب‌پخش به عنوان یکی از قطب‌های اصلی کشاورزی در استان بوشهر محسوب می‌شود که افراد زیادی در این منطقه به امر کشاورزی مشغول هستند.

وی به وجود باغات گسترده در منطقه آب‌پخش اشاره و خاطرنشان کرد: بیمه شدن فعالان عرصه کشاورزی از اولویت‌های ما است که در این راستا کشاورزان و باغداران می‌توانند با پرداخت ۲۰ درصد حق بیمه کل، تا پنج نفر را بیمه کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر به وضعیت بیمه تامین اجتماعی در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: در استان بوشهر در مجموع ۸۵۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که ۳۵۸ هزار بیمه شده اصلی هستند.

وی به درخواست مسئولان شهر آب‌پخش برای ارتقای شعبه اقماری آب پخش به شعبه مستقل اشاره کرد و ادامه داد: آب‌پخش هم اکنون یک هزار و ۲۵۰ بیمه شده اصلی دارد که با افزایش جمعیت تحت بیمه، این شعبه ارتقا می‌یابد.

ارتقای شعبه اقماری تامین اجتماعی آبپخش به شعبه تیپ پنج

بخشدار آب‌پخش نیز در این نشست اظهار داشت: آب‌پخش دارای جمعیت بیش از ۳۰ هزار نفر است و دومین شهر شهرستان است و بخش قابل توجهی از مردم این منطقه در عرصه کشاورزی مشغول هستند.

علی مردانلو با اشاره به اینکه در اب‌پخش بیش از ۱۰ هزار هکتار از اراضی زیر کشت محصولات کشاورزی قرار دارد، افزود: حدود چهار هزار خانوار از مردم آب‌پخش از طریق کشاورزی امرار معاش می‌کنند.

وی به برخی از تلاش های صورت گرفته برای تاسیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بخش آب‌پخش اشاره کرد و افزود: یکی از خواسته‌های مردم آب‌پخش، ارتقای شعبه اقماری تامین اجتماعی آبپخش به شعبه تیپ پنج است که امیدواریم با همت مسئولان محقق شود.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false