×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مقایسه مسی و رونالدو توسط کاپلو

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس بر این باور است که در حال حاضر کهکشانی‌ها کامل‌ترین پکیج برای قهرمانی در برترین رقابت باشگاهی اروپا را دارا هستند.

به گزارش "چغادک نیوز"، فابیو کاپلو که خود در ۲ مقطع مختلف هدایت تیم فوتبال رئال‌مادرید را بر عهده داشته در جدیدترین اظهار نظرش در مقایسه ستاره آرژانتینی بارسلونا و سوپراستار پرتغالی کهکشانی‌ها گفت: مسی بازیکن فانتزی‌تری است، بازیکنی که در بُعدی دیگر است و فوتبالیستی خلاق‌تر از هر بازیکن دیگر است. وقتی لیونل پا به توپ می‌شود مستقیم به سمت دروازه می‌رود و همانند رونالدو از خارج از محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی نمی‌کند. در کنار اینها او  پاس‌هایی می‌دهد که هیچ فوتبالیستی در جهان قادر به دادن چنین پاس‌هایی نیست.

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال روسیه همچنین در مورد قهرمان احتمالی این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا عنوان کرد: به عقیده من رئال‌ مادرید شانس بالایی برای قهرمانی در فصل جاری این مسابقات دارد ولی بایرن‌ مونیخ هم تیم خوبی دارد هرچند رئال فصل گذشته نشان داد زمانی که توپ را از دست می‌دهد در خط دفاعی مشکلاتی دارد. رئال‌ مادرید در این فصل نقاط ضعف خود را تصحیح کرده و در این فصل شکست دادن‌شان خیلی سخت‌تر شده است. به نظر من رئال‌ مادرید پکیج کامل‌تری را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

کاپلو در دوران حرفه‌ای خود مربیگری تیم‌های بزرگی همچون میلان، رئال‌مادرید، رم، یوونتوس و تیم ملی انگلیس را برعهده داشته است.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false