آیت الله یزدی: انتقادها مغایر همدلی نیست | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آیت الله یزدی: انتقادها مغایر همدلی نیست

رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدافع ارزش‌های اسلام است، گفت: سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب به خوبی انجام وظیفه کرده و توطئه های شوم دشمنان را خنثی نموده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدافع ارزش‌های اسلام است، گفت: سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب به خوبی انجام وظیفه کرده و توطئه های شوم دشمنان را خنثی نموده است.

آیت الله محمد یزدی در دیدار فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم که در ساختمان دبیرخانه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت اعزام مردم به مناطق عملیاتی اظهار کرد: سفر به سرزمین های نور، امر مقدسی است که خیلی آموزنده و معنویت افزاست.

وی با بیان اینکه تنها یک بار توفیق حضور در مناطق عملیاتی جنوب را داشت، اظهار کرد: در همان سفر، شاهد بودم که مردم بویژه جوانان با چه عشق و شوری در این مناطق حضور یافته اند و هر کدام به نحوی از آن حال و هوا لذت معنوی می بردند در حالی که شاید هیچ یک از عزیزانشان هم شهید نشده بودند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهدا چراغ راه هدایت برای همه هستند، گفت: مناطق عملیاتی مزین به خون پاک شهیدان است و لذا حضور مخلصانه در آن مناطق موجبات هدایت به مسیر مستقیم را فراهم می کند.

آیت الله یزدی با بیان اینکه در سالهای پس از دوران جنگ، مردم خودشان به سمت این مناطق حرکت می کردند و نظم و سازماندهی خاصی وجود نداشت، اظهار کرد: امروز به واسطه ورود دستگاه ها و نهادهای مختلف بویژه سپاه و بسیج، شاهد هستیم که هر سال بر تعداد زائرین این مناطق افزوده می شود و این حرکت به یک رزمایش عظیم فرهنگی علیه توطئه های دشمنان تبدیل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش سپاه برای حفظ انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدافع ارزش های اسلام است و در این راستا نیز از ابتدای انقلاب به خوبی انجام وظیفه کرده و توطئه های شوم دشمنان را با تبعیت از مقام معظم رهبری خنثی نموده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه وجود مقام معظم رهبری نعمتی الهی برای این کشور و حتی مسلمانان جهان است، اظهار کرد: همه ما موظف هستیم که در حمایت از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی از ایشان تبعیت کامل داشته باشیم و فرمایشات ایشان را عملیاتی و اجرایی کنیم.

آیت الله یزدی همچنین با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری در ابتدای سال مطرح شد، اذعان داشت: همدلی و همزبانی میان دولت و ملت به معنای آن نیست که نقد و انتقاد از مواضع و تصمیمات و اقدامات نباشد، بلکه باید با رعایت انصاف،حفظ آرامش جامعه و به دور از سوء استفاده دشمنان، نقدهای منصفانه مطرح شود و مسئولان نیز با بهره مندی از نقدها، نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) نیز در این دیدار ضمن تبریک به آیت الله یزدی، وی را از شخصیت های انقلابی و تاثیرگذار در نظام جمهوری اسلامی و یار وفا دار امام و مقام معظم رهبری دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بهره مندی از ظرفیت بسیج همواره در تلاش در جهت ارتقاء معنویت در جامعه است و اعزام میلیونی مردم به مناطق عملیاتی جنوب در ایام نوروز اقدامی در همین راستا می باشد.

وی در پایان گفت: سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) بیش از ۱۸ هزار نفر از مردم استان قم را از پانزدهم فروردین سال ۹۳ تا پانزدهم فروردین سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام کرده است.

 

منبع: سپاه نیوز

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false