×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جمع آوری مرغ از بازار

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اقدامات دولت در زمینه متعادل ساختن بازار مرغ، گفت: در پی اقدامات انجام شده حدود دو هفته دیگر قیمت این کالا متعادل خواهد شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، عباس والوزی معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام اظهارداشت: شرکت پشتیبانی امور دام در حدود یک هفته‌ای که اقدام به جمع‌آوری مرغ مازاد کرده، تقریبا ۵ هزارتن از این کالا را جمع‌آوری کرده است.

وی افزود: تصورمان این است که با اطلاع رسانی انجام شده این میزان افزایش پیدا کند و بر بازار تاثیر بگذارد، ضمن اینکه ما نمی‌توانیم تولیدکنندگان را ملزم کنیم مرغ‌شان را به شرکت پشتیبانی تحویل دهند بلکه اگر تولیدکننده‌ای حس کند نمی‌تواند کالای خود را در بازار به فروش برساند شرکت پشتیبانی آمادگی دارد این محصول را جمع‌آوری کند.

والوزی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام مرغ را به قیمت حداقل ۶۵۰۰ تومان و حداکثر ۷۰۰۰ تومان براساس سایزی که تحویل داده می‌شود، از تولیدکننده خریداری می‌کند، گفت: ما بر روی مسایل کیفی تاکید داریم و مرغی که تحویل شرکت پشتیبانی می‌شود کیفیتش باید تضمین و طبق شرایط ما کشتار شده باشد.

این مقام مسئول در شکت پشتیبانی امور دام کشور در پاسخ به این پرسش که تاثیر جمع آوری مرغ مازاد بر بازار چه زمانی نمایان خواهد شد؟ اضافه کرد: به اعتقاد بنده حدود دو هفته دیگر این اتفاق رخ می‌دهد و قیمت به حالت متعادل برمی‌گردد، به عنوان مثال قیمت مرغ که هم اکنون در میدان بهمن حدود ۵۲۰۰ تومان است، احتمالا آن زمان به بیش از ۶ هزار تومان خواهد رسید.
 

 
منبع: مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false