ایران پیشنهاد دیدار دوستانه با بارسلونا را رد کرد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ایران پیشنهاد دیدار دوستانه با بارسلونا را رد کرد

ایران می‌توانست با بارسلونا در ورزشگاه آزادی دیدار دوستانه‌ای برگزار کند اما به خاطر گران بودن بلیت مسابقه، از این کار منصرف شد!

به گزارش "چغادک نیوز"، مسئولان شرکت برگزار‌کننده بازی دوستانه ایران و سوئد در استکهلم، به مسئولان فدراسیون فوتبال پیشنهاد دادند که بارسلونا را به ایران بیاورند و بازی دوستانه‌ای با ایران ترتیب دهند. مسئول هماهنگی بازی‌ها در این باره گفت: «سفر بارسلونا به تهران یک روزه خواهد بود. آنها صبح وارد تهران می‌شوند و پس از انجام بازی هم سریعاً ایران را ترک می‌کنند اما این سفر هزینه نسبتاً سنگینی خواهد داشت.»

بارسلونا برای انجام چنین سفری پیشنهاد ۳ میلیون دلاری داد، رقمی که برای ایران بسیار سنگین است. مسئولان آن شرکت توضیح دادند که با انجام کارهای تبلیغاتی و فروش بلیت به راحتی هزینه سفر بارسا به تهران تأمین می‌شود و فدراسیون می‌تواند پول اضافه‌ای هم به جیب بزند اما مشخص شد آنها ایده‌آل فکر می‌کنند چون به دنبال فروش بلیت ۴۰ دلاری هستند.

آنها اعتقاد داشتند مثل بازی‌های اروپایی، اگر بلیت با این رقم فروخته شود، ایران علاوه بر اینکه هزینه‌های سفر بارسا را تأمین می‌کند رقمی نزدیک به یک میلیون دلار هم کاسب خواهد شد اما مسئولان فدراسیون گفتند به هیچ‌وجه ایرانی‌ها حاضر نیستند برای تماشای یک مسابقه ۴۰ دلار (نزدیک به ۱۳۰ هزار تومان) پرداخت کنند، حتی برای تماشای بازی بارسلونا.

از سویی ایران با مشکل حق پخش هم روبه‌رو است و طرفین برای توافق در این زمینه به مشکل می‌خورند. بدین ترتیب، پیشنهاد بازی با بارسلونا از سوی مسئولان فدراسیون رد شد. مدت‌‌هاست برای آمدن تیم‌های خوب به ایران مشکل وجود دارد. آخرین بار تیم قدرتمند آلمان به تهران آمد که آن مسابقه همه جوره برای ایران خوب بود.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false