×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
وکلا هم به جمع معترضان «در حاشیه» پیوستند

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در نامه ای به رییس سازمان صدا و سیما، نسبت به پخش مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» انتقاد کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، در نامه علی نجفی توانا به محمد سرافراز که روز یکشنبه انتشار یافته، آمده است: «براساس این اصل قانون اساسی، ملاک و معیار برنامه های صدا وسیما باید مصالح کشور و موازین اسلامی باشد و هتک حرمت به شریف ترین اقشار جامعه که وظیفه تأمین امنیت قضایی جامعه را به عهده دارند بر خلاف موازین اسلامی و مصالح کشور است».
نجفی توانا تصریح می کند: پخش برخی از سریال ها و برنامه ها به ویژه برنامه طنز «در حاشیه» در شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی با لودگی و ایجاد اتهام، خواسته یا ناخواسته هجمه فرهنگی گسترده ای را به حرفه مقدس وکالت واردنموده است و این قشر فرهیخته را که در نهادینه کردن قانون گرایی و عدالت گستری و تأمین امنیت قضایی نقش عمده ای به عهده دارد مورد تمسخر و تحقیر قرار داده است.
«کانون وکلای دادگستری آمادگی خویش را برای همفکری و همکاری در جهت تأمین برنامه های مناسب اعلام می دارد و طبیعتاً حق برخورد رسانه ای و قانونی با تکرار این گونه اهانت ها را برای خود محفوظ می دارد.»
این سریال پیشتر از سوی جمعی از جامعه پزشکی نیز مورد انتقاد قرار گرفته بود.

 
منبع: ایرنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false