دلایل جدایی کریمی از تیم ملی فاش شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دلایل جدایی کریمی از تیم ملی فاش شد

سرمربی تیم ملی در جلسه روز گذشته خود با کفاشیان و نماینده وزارت ورزش در مورد جدایی مربیان ایرانی، مباحثی را مطرح کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"،رضا حسنی‌خو در گفت و گو با فارس، در مورد جلسه بعدی مذاکرات برای ماندن کی‌روش گفت: باید پیگیری کنم تا زمان آن مشخص شود. البته علی‌القاعده باید تا پایان جلسات بنده در مذاکرات حضور داشته باشم. فکر می‌کنم سرنوشت این موضوع تا آخر هفته مشخص شود.

وی ادامه داد: کی‌روش توقعاتی دارد که به نظرم توقعات درستی هم هست. باید پیگیری کنیم و تا جایی که می‌ توانیم در این زمینه کمک های لازم را انجام دهیم. برخی توقعات هم البته بالاست که در هر صورت در حال پیگیری هستیم تا کی روش بماند.

حسنی‌خو در مورد اینکه آیا این موضوع به ضرر تیم ملی نخواهد بود، گفت: خیر؛ کی‌روش سرمربی تیم ملی است و در حال انجام کارهایش است. او کارهای مربوط به دیدار با ژاپن را دنبال می‌کند و دستیارانش نیز بازی‌های لیگ را زیر نظر دارند. از نظر ما کی‌روش سرمربی تیم ملی است.

وی در خصوص دستیار ایرانی کی‌روش گفت: در این خصوص به کی روش انتقاد کردم که او پاسخ مفصل به من داد. او اعلام کرد که فدراسیون با این مربیان قرارداد خوب نمی‌بندد و آنها در تیم ملی نمی‌مانند.

حسنی‌خو افزود: یکی یکی مربیان ایرانی که از تیم ملی رفتند را او توضیح داد. به طور مثال در خصوص علی کریمی گفت که این مربی قرارداد نداشت و از یکسری برخوردها ناراحت بود از جمله هدیه و پاداشی که به کادرفنی نرسید. در مورد سایر مربیان نیز توضیحات لازم را ارائه کرد. کی‌روش گفت که در خصوص مربیان ایرانی به هیچ وجه مقصر نبوده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false