×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دفتر مرکز مهدویت استان بوشهر افتتاح شد.

دفتر جدید مرکز مهدویت استان بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و جمعی از مسئولین استانی افتتاح گردید.

به گزارش "چغادک نیوز"، در ابتدا احمد دهباشی مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)استان بوشهر ضمن خوش آمدگویی به حضار و قدردانی از حمایت های آیت الله صفائی بوشهری واعضای دفتر و ستاد نماز جمعه بوشهر گزارشی از عملکرد کانون شیفتگان حضرت قائم (عج) وبنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود علیه السلام استان بوشهر را ارائه نمود.دهباشی در گزارش خود از کادرسازی نیروی جوان -متعهد وپرتلاش در کانون شیفتگان و مقابله با انحرافات فکری در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود یاد کرد .

رئیس مرکز مهدویت استان از برنامه ریزیهای مدون سال ۹۴ خبرداد و گفت با برنامه ریزی صورت گرفته سال جدید یکی از پرکارترین سالهای فعالیت ما خواهد بود.ایجاد معاونت پژوهش یکی از اقداماتی بوده که در ابتدای سال جدید بمنظور ارتقاء سطح کیفی برنامه انجام شده است.
در ادامه مراسم آیت الله صفایی بوشهری با تشکر از اعضای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) اظهار داشت: از آن زمان که من این مجموعه مهدوی را می شناسم شاهد تلاش های جهادی، صادقانه و خالصانه این مجموعه در راه حضرت مهدی با حداقل امکانات هستم و الحمدالله این بنیاد مهدوی توفیقات، آثار و برکات بسیار خوبی را کسب کرده است و در سطح ملی همیشه از مراکز موفق محسوب می شودو حتی در عرصه اعتکاف و پژوهش های مهدویتی نیز موفق هستند.
ایشان توجه به زیر ساخت ها را مهمترین رکن کارهای دانش بنیان دانست و دغدغه همیشگی خود را نبود زیر ساخت ها عنوان کرد و افزود: الحمدالله که این مکان با تلاش این مجموعه مهدوی به دست آمده و ان شاءالله مقدمه ای برای ساختمان استاندارد برای مرکز مهدویت استان باشد و برای مرکز مهدویت هم به مانند بنیاد غدیر زمینی مناسب برای آن تاسیس شود.
ایشان همچنین با یادآوری تعلق جهان کنونی و آینده به حضرت مهدی(ع) ادامه دادند: ما باید در راستای اعتلای نام حضرت مهدی(ع) به هر شکل و به قدر توان به بنیاد های منتسب به حضرت مهدی(ع) کمک های فکری، کمک های مالی، کمک های کاری، همیاری و همکاری داشته باشیم چرا که عالم به یمن وجود حضرت مهدی(ع) است که بقا و دوام دارد پس همه ما وظیفه داریم به حضرت مهدی (ع) خدمت کنیم.
مسئول شورای فرهنگی استان بوشهر با بیان اینکه الحمدالله در استان به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) کارها پیش می رود و این فضا آماده شده و اندکی از سختی های این مجموعه کاسته شده است، خاطر نشان کرد: همیشه کارهای بزرگ با فضاهای کوچک انجام شده شما هم کارهای خیلی بزرگی در استان با همان فضای کوچک که در اختیار داشتید انجام دادید با اینکه اینجا هم کوچک است ولی چون شما بزرگ هستید هر جای کوچک نیز بزرگ می شود بزرگی هر جایی به بزرگی آن افرادی هستند که آنجاحضور دارند کوچکی این فضا نیز به خاطر بزرگی شما که منتسب به نام حضرت مهدی (ع) هستید بزرگ است و کارهای بزرگ انجام خواهید داد. در فضاهای مجازی، دانشگاه ها، مدارس و مساجد هر چقدر نام حضرت مهدی را بالا ببریم خودمان بالا می رویم جامعه ما اعتلاء پیدا می کند.
امام جمعه بوشهر در ادامه افزودند: مرکز مهدویت استان بوشهر از هیچ کسی تقاضای کمک نمی کند بلکه هر کسی سعادت داشته باشد باید با این مرکز همکاری داشته باشد در واقع کمک به مرکز مهدویت حواله ای است که هر کسی سعادت داشته باشد کمک می کند کمک هم فقط مالی نیست بلکه همکاری و همیاری در ابعاد مختلف توفیقات الهی میخواهد الحمدالله این مجموعه بدون اتکا به هیچ کسی جز اتکا به خداوند و حضرت مهدی(ع) کارها را پیش برده و موفق بودند.
لازم به یادآوری است است که افتتاح ساختمان جدید مرکز مهدویت پنجشنبه 20 فروردین ۹۴ انجام گرفته است و در پایان به کلیه شرکت کنندگان یک جلد کتاب زندگی مهدوی زیر سایه دعای عهد نوشته استاد قرائتی که چاپ پنجم آن توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود علیه السلام استان بوشهر به چاپ رسیده است اهداء گردید.
 
 
 
 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false