×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جشن بزرگ میلاد کوثر در ساحل خلیج همیشه فارس در بوشهر

جشن میلاد کوثر(س) و گرامیداشت مقام زن امشب با حضور گسترده و پرشور شهروندان در ساحل خلیج همیشه فارس در پارک شورای شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش "چغادک نیوز"،جشن میلاد کوثر(س) و گرامیداشت مقام زن امشب با حضور گسترده و پرشور شهروندان و جانشین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر و اعضاء شورای این شهر  در ساحل خلیج همیشه فارس در پارک شورای شهر بوشهر برگزار شد.

این آیین با تلاوت آیات روح‌افزای کلام آسمانی قرآن توسط قاری قرآن آقای قائدی آغاز و با اجرای زنده سرود ملی توسط گروه موزیک نیرو دریایی ارتش بوشهر ادامه یافت.

در حین برگزاری سرودهای رزمی توسط گروه موزیک نیرو دریایی ارتش نورافشانی توسط عملیات ناحیه مقاومت بوشهر نیز صورت گرفت تا فضای حاکم بر این جشن باشکوه همراه با یک هوای کاملا بهاری در سواحل نیلگون خلیج فارس به‌صورت ویژه‌ای در اذهان شهروندان حاضر در این آیین نقش ببند.

در ادامه مداح اهل بیت(ع) آقای معینی به مولودی خوانی پرداخت و کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری با موضوع حجاب و عفت پخش شد.

سپس عبدالحسین فلاحی شاعر طنز پرداز و محلی سرای استانی با اشعار محلی و طنزگونه خود لبخند شیرینی را بر لبان جمع حاضر به ارمغان آورد.

برنامه‌های متنوعی نظیر برگزاری مسابقه فرهنگی، مسابقات ورزشی، برپایی ایستگاه‌های نقاشی، عکاسی، مشاوره خانواده، بلوتوث، گریم کودکان و قصه‌گویی نیز از جمله برنامه‌های این مراسم باشکوه بود.

در پایان نیز به نفرات برتر مسابقات برگزار شده هدایایی به رسم یادبود اهدا شد و همچنین از تعدادی از حاضران در این جشن که حجاب برتر را داشتند با اهدا جایزه تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است این مراسم با حضور سرگرد شهابی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر، ریاست شورای شهر بوشهر، اعضاء شورای شهر بوشهر و مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد.

فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false