×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
استقرار باجه بانک ملی در عالیشهر/ جداسازی خط آب عالیشهر از خط آب ساحلی

نایب رئیس شورای شهر عالیشهر گفت: اقداماتی برای احداث باجه خودپرداز بانک ملی در شهر جدید عالیشهر انجام شده است که به زودی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل ازسپاس ،حسین رنجبریان عضو شورای شهر عالیشهر در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی سپاس اظهار داشت: شورای چهارم در ابتدا تاکنون پیگیری هایی برای رفع مشکلات شهر عالیشهر انجام شده است که برخی از آنها رفع شده  و برخی دیگر نیز در حال بررسی است.

نایب رئیس شورای شهر عالیشهر ضمن اشاره به اینکه در دوره چهارم بیش از ۲۰۰ جلسه با مسولین استان برای رفع مشکلات شهر انجام شده است، افزود: اقدامای برای استقرار شهرداری عالیشهر انجام شد که با همت مسولان استانی در تاریخ ۵/۱۱/۹۳ حکم شهرداری عالیشهر توسط وزیر کشور صادر شد و در ۲۴/۱۲/۹۳ با حضور مسولان استانی شهردار عالیشهر معارفه شد.

رنجبریان ضمن اشاره به راه اندازی امور مشترکین برق در دفتر پیشخوان دولت، بیان کرد: روشنایی بلوارهای امام خمینی(ره) به طول ۲و نیم کیلومتر ، فاز ۴ به طول ۲ کیلومتر و روشنایی پارک گلزار، پارک مهر فاز ۲، میادین ورودی شهر از دو سمت بوشهر و چغادک توسط شهرداری عالیشهر انجام شده است.

وی ضمن اشاره به نصب تابلوهای نامگذاری معابر، عنوان کرد: برای بالا بردن میزان رضایتمندی مردم عالیشهر و با همکاری شرکت عمران سگهای ولگرد در فازهای شهر عالیشهر جمع آوری شد.

این عضو شورا ضمن اشاره به روز عالیشهر خاطر نشان کرد: برنامه هایی به عنوان روز "عالیشهر پاک" در روز ۲۰ اسفند هر ساله با همکاری شرکت عمران برگزار و از ورزشکاران تجلیل می شود.

رنجبریان ضمن اشاره به اینکه پیگیری های انجام شده برای اجرای کف پوش سالن ورزشی، اذعان داشت: برای رفع اوقات فراغت جوانان زمین چمن مصنوعی در شهر عالیشهر احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری هایی برای استقرار شعبه اقماری تامین اجتماعی انجام شده است، تاکید کرد: یک مرکز بهداشت با امکانات آزمایشگاهی که به صورت شبانه روزی خدمات اراعه می دهد با همکاری مسولان بهداشتی استان احداث شده است.

نایب رئیس شورای شهر عالیشهر یا توجه به اینکه اقداماتی برای رفع مشکلات ساکنان فاز ۴ انجام شده است، تذکر داد: با پیگیری های انجام شده برای رفع کمبود آب شهر منجر به احداث ایستگاه پمپاژ تقویت فشار آب در ورودی شهر عالیشهر توسط شرکت آبفا استان بوشهر شد.

وی با توجه به کمبود دستگاه خود پرداز در عالیشهر، تصریح کرد: اقداماتی برای احداث باجه خودپرداز بانک ملی در شهر جدید عالیشهر انجام شده است که به زودی راه اندازی خواهد شد.

رنجبریان ضمن اشاره به اینکه پروژه های دیگری در دست اقدام است، گفت: اجرای فاضلاب، ساماندهی پسماند فاضلاب بوشهر به سراهی دلوار- عالیشهر، آموزش قوانین آپارتمان نشینی، توسعه روشنایی میادین، پیگیری فاز دوم روشنایی ورودی عالیشهر به طول ۴ کیلومتر، جداسازی خط لوله آب از خط ساحلی، طراحی و اجرای پارک ۴۰ هکتاری از جمله اقداماتی است که در دستور کار شورای شهر عالیشهر قرار دارد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false