×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲۷۰ پروژه عمرانی در دانشگاه‌های آزاد کشور در دست اجراست

به گزارش “چغادک نیوز”، محسن هاشمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه آزاد، ایجاد شهرک‌های فناوری و این شهرک‌ها به نام «شفا» در همه استان‌های کشور اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور دارای بیش از ۳۵ میلیون مترمکعب فضای آموزشی و ورزشی و تحقیقاتی و … است، افزود: دانشگاه آزاد دارای ۱۰ میلیون مترمربع ساختمان در سطح کشور است.

معاون امور عمرانی دانشگاه آزاد اضافه کرد: سال گذشته در سطح کشور یک میلیون ۷۰۰ هزار متر مربع فضای آموزشی در دست ساخت بود که ۹۰۰ هزار مترمربع آن ساخته شد.

وی با اشاره به ساخت ۳۰۰ هزار متر مربع فضا در دانشگاه آزاد در سال جاری، ادامه داد: هم اکنون یک میلیون ۲۵۰ هزار متر مربع فضای ساختمانی دانشگاه آزاد در دست اجرا است که پیشرفتی حدود ۵۰ درصد دارد.

هاشمی در ادامه از اجرای ۲۷۰ پروژه عمرانی در دانشگاه‌های آزاد کشور خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اجرا می‌شوند که ۷۰۰ میلیارد تومان آن از محل شهریه دانشجویی تامین می‌شود.

معاون امور عمرانی دانشگاه آزاد خاطرنشان ساخت: دیگر اعتبارات مورد نیاز اجرای این پروژه‌ها نیز از محل وام بانکی تامین می‌شود.

منبع :مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false