×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رییس ستاد انتخابات کشور منصوب شد

طی حکمی از سوی رحمانی فضلی، مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور بعنوان رییس ستاد انتخابات در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، طی حکمی از سوی رحمانی فضلی، مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور بعنوان رییس ستاد انتخابات در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب شد.

در حکم وزیر کشور آمده است: با عنایت به عزم و اراده و تاکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری هرچه باشکوه تر و قانونمدار انتخابات و به استناد ماده ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۹ قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب می نمایم.

وزیر کشور در ادامه فراهم سازی همه تمهیدات لازم و ضروری برای برگزاری انتخاباتی در شان و تراز ملت بزرگ و رشید ایران،انتخاباتی که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر مر قانون و در فضایی امن و توام با نشاط و آرامش را وظیفه خطیر رییس ستاد انتخابات دانست و ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی و استفاده از همه ظرفیت ها ، امکانات و تلاش و کوشش بتوان به این امر مهم دست پیدا کرد.

 
منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false