×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کمالوند: در حق فیروز کریمی جفا شد

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: ملوان با آمدن فیروز کریمی نتایج خوبی می‌گیرد و معتقدم در سال‌های اخیر بر کریمی جفا شد و برخی افراد برای کنار گذاشتن او کارکردند.

به گزارش "چغادک نیوز"، فراز کمالوند پس از برتری مقابل ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تشکر ویژه دارم از اصحاب رسانه و سایت‌های تبریزی که دیشب دیدم برای تیم ما سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: بازی تکنیکی و تاکتیکی زیبایی بود و ما در عین ناباوری که صاحب توپ بودیم اولین فرصت ملوان وارد دروازه ما شد و یک شوک به تیم ما وارد شد که خوشبختانه در نیمه اول نتیجه را جبران کردیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: در نیمه دوم تا دقیقه ۷۰ بازی عالی انجام دادیم.

کمالوند گفت: ما دو مشکل داشتیم که اولین مشکل لغزندگی زمین بود که به نفع ملوان بود و مشکل دیگرمان نبود مرتضی اسدی کاپیتان تیم ما بود که حضورش برای ما مهم بود.

وی تأکید کرد: امروز علاوه بر ۳ گل، ۴ گل دیگر می‌توانستیم به ثمر برسانیم و فکر می‌کنم گسترش فولاد از فشار سقوط خارج شد و اگر ۳ امتیاز دیگر به دست بیاوریم در بازی‌های پیش رو خواهید دید که گسترش فولاد چه بازی خوبی به نمایش می‌گذارد.

باید به غیرت بازیکنانمان آفرین گفت و ۴ امتیازی که گرفتیم نتیجه تمرین کردن در نوروز بود که به‌عنوان اولین تیم تمریناتمان را در تعطیلات آغاز کردیم و حق ما بود به خاطر این تمرین‌ها این امتیازات را بگیریم.

کمالوند در مورد استرس بازیکنانش گفت: اگر این بازی را نمی‌بردیم کارمان سخت بود و این دیدار برایمان یک فینال بود و با بردن ملوان جای این تیم را گرفتیم و اگر پدیده را ببریم تک‌رقمی می‌شویم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: اگر گسترش فولاد امسال لیگ برتر بماند همان اتفاقی که برای تراکتور افتاد و بعد از یک سال ماندن در لیگ نتایج خوبی گرفت برای گسترش فولاد هم خواهد افتاد.

کمالوند گفت: ما اکرامی را آزاد گذاشته بودیم و قصد داشتیم پژمان نوری را مهار کنیم. من روزهای خوبی در کنار کریمی داشتم و مدیون او هستم. ملوان با آمدن فیروز کریمی نتایج خوبی می‌گیرد و معتقدم در سال‌های اخیر جفایی شد بر کریمی و برخی افراد برای کنار گذاشتن او کارکردند.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز تأکید کرد: ملوان تیم خوبی است و امیدوارم در لیگ برتر بماند و ما هم با این ۳ امتیاز کارمان بهتر شد و روحیه گرفتیم.

وی افزود: خدا را شکر که بازی دیروز برگزار نشد چون بازی ما روی زمین است و مهاجمان ما امروز عالی بازی می‌کردند که دیدید انصاری، ابراهیمی و درویشی خیلی خوب بازی کردند. گل اول ما کاملاً تاکتیکی بود و روی گل سوم هم برای مدافع حریف تله گذاشته بودیم.

کمالوند خاطرنشان کرد: وجداناً ما تمرینات خوبی برگزار می‌کنیم و روی تمامی مسائل کار می‌کنیم و تشکر ویژه‌ای از بازیکنانم بابت بازی‌هایی که انجام می‌دهند دارم.

گسترش فولاد با این ۳ امتیاز ۲۶ امتیازی شد و بالاتر از ملوان در رتبه یازدهم قرار گرفت.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false