چرا کی‌روش مخالف بازی با ایتالیا است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
چرا کی‌روش مخالف بازی با ایتالیا است

فدراسیون فوتبال کشورمان از دیدار دوستانه مقابل ایتالیا امتیازهایی می‌گرفت که با عدم‌برگزاری این مسابقه از دست فوتبال ایران رفت.

به گزارش "چغادک نیوز"، فدراسیون فوتبال کشورمان در مکاتباتی که با فدراسیون فوتبال ایتالیا انجام داده بود، مقدمات دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی بزرگسالان ایران و ایتالیا را فراهم کرد که از قبال این دیدار دوستانه امتیازهایی به فدراسیون فوتبال ایران می‌رسید.

از جمله این امتیازها تبلیغات محیطی دور زمین بود که اختیار گرفتن اسپانسر و تمامی تبلیغات دور زمین با فدراسیون فوتبال ایران بود و به این ترتیب فدراسیون کفاشیان می‌توانست درآمد خوبی از تبلیغات این دیدار داشته باشد.

ضمن اینکه براساس توافقات حق پخش تلویزیونی این بازی و فروش آن به شبکه‌های مختلف با فدراسیون فوتبال ایران بود که همین موضوع می‌توانست درآمدهای خوبی برای فدراسیون داشته باشد. با توجه به اینکه دیدار با ایتالیا بُعد رسانه‌ای بالایی دارد و شبکه‌های زیادی در جهان هستند که دیدار این تیم را پوشش می‌دهند، فروش حق پخش دیدار ایران ــ ایتالیا می‌توانست پول خوبی نصیب فوتبال کشورمان کند.

یکی دیگر از امتیازاتی که از هماهنگ شدن بازی ایران ــ ایتالیا به فدراسیون ایران می‌رسید، این بود که فوتبال‌دوستان کشورمان می‌توانستند فرصت ملاقات با چهار نفر از بازیکنان مطرح ایتالیا را پیدا کنند که باعث می‌شد شور و شوق بیشتری بین علاقه‌مندان به فوتبال کشورمان ایجاد کند.

طبق گفته کارلوس کی‌روش دیدار با ایتالیا در این شرایط به‌سود فوتبال ایران نبود، چراکه سرمربی پرتغالی تیم ملی معتقد است فدراسیون فوتبال باید بابت برگزاری این دیدار یک و نیم میلیون دلار بپردازد. این در حالی است که مسئولان فدراسیون فوتبال می‌گویند درخواست ایتالیایی‌ها برای برگزاری این بازی در ایران یک میلیون دلار بوده است.

با وجود اینکه احتمال برگزاری بازی دوستانه ایران ــ ایتالیا بسیار کم شده و کی‌روش مخالف برگزاری این دیدار دوستانه است اما مذاکرات مسئولان فدراسیون فوتبال ایران با ایتالیایی‌ها همچنان ادامه دارد تا شاید سرمربی تیم ملی موافقت خود را با برگزاری این بازی اعلام کند.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false