پیراهن جنگی النصرعربستان از کجا آمد؟ +عکس | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پیراهن جنگی النصرعربستان از کجا آمد؟ +عکس

اختلافات سیاسی ایران و عربستان باعث شده بازی‌های ورزشی نماینده‌های دو کشور هم حساس‌تر و پرحاشیه‌تر از همیشه شود. حاشیه‌هایی که بعضی از آن‌ها چندان واقعی نیستند.

به گزارش "چغادک نیوز"، ، بازی هفته گذشته پرسپولیس و النصر تبدیل به یکی از پرحاشیه‌ترین بازی‌های این دوره لیگ قهرمانان آسیا شد. حضور صد هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی، اختلافات به وجود آمده از بازی رفت، شادی گل جنجالی طارمی و رفتار غیرورزشی بازیکنان النصر بعد از خوردن گل دست به دست هم داد تا آزادی تبدیل به یک کوره آتش شود.

بعد از پایان بازی هنوز اظهارنظرها درباره این مسابقه ادامه دارد. اظهاراتی که بسیاری از آن‌ها چندان با واقعیت سازگار نیستند. یکی از موضوعاتی که طرفداران و بازیکنان پرسپولیس هنوز با عصبانیت درباره آن صحبت می‌کنند، رنگ پیراهن باشگاه عربستانی است. آن‌ها اعتقاد داشتند النصر به عمد برای بازی با پرسپولیس از یک پیراهن جدید با طرح جنگی استفاده کرد تا سرخپوشان را تحریک کند. برداشتی کاملا غلط که یکی از عوامل حاشیه‌های نه چندان زیبای این مسابقه بود.
 

پیراهن جنگی النصر از کجا آمد؟ +عکس

پیراهنی که النصر در بازی با پرسپولیس پوشید، پیراهن سوم این باشگاه است. بسیاری از باشگاه‌ها در اروپا، آسیا و دیگر قاره‌های دنیا پیراهن سوم‌شان را برای فروش یبشتر با طرحی فانتزی و متفاوت انتخاب می‌کنند و این پیراهن، فقط در مسابقات خارج از خانه قاره‌ای استفاده می‌شود. به طور مثال بارسلونا و اینتر، همین فصل پیراهن سوم‌شان را با رنگی متفاوت برای مسابقات خارج از خانه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا انتخاب کرده‌اند.

پیراهن سوم النصر هم با سیاست مشابهی انتخاب شده است. صدرنشین عربستان در بازی‌های لیگ با پیراهن‌های زرد یا آبی بازی می‌کند اما در بازی‌های خارج از خانه لیگ قهرمانان آسیا، با همین پیراهن وارد زمین می‌شود. النصر در بازی قبلی خارج از خانه خود با لخویا هم بدون داشتن هیچ مشکل سیاسی یا رقابت سنتی با قطر، از همین پیراهن استفاده کرده بود.
 

پیراهن جنگی النصرعربستان از کجا آمد؟ +عکس
 

منبع: isport

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false