×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سایت‌های اینترنتی داعش شناسایی شد

"اسپوتنیک نیوز" گزارشی درباره موفقیت گروهی از هکرهای موسوم به "انونیموس" در شناسایی فهرست پایگاه های اینترنتی مورد استفاده گروه تروریستی داعش برای جذب عناصر جدید و شرکت های اینترنتی حامی این پایگاه ها منتشر کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، انونیموس تأکید کرده که امیدوار است ، رسانه ها با استفاده از این فهرست، بتوانند حضور گسترده گروه تروریستی در شبکه های اینترنتی را فاش و شرکت های حامی این پایگاه های اینترنتی را مجبور به اعمال نظارت بر محتوای این پایگاه ها کنند تا رقبایشان فقط به جای بسنده کردن به سود حاصل، به محتوای وب سایت ها نیز توجه داشته باشند.

انونیموس خاطرنشان کرده است: شرکت های بین المللی تخصصی به دلیل میزبانی این پایگاه ها، در این فعالیتها دست دارند که افزون بر شرکت های بین المللی گوگل و یاهو و هم چنین شرکت اروپایی OVH ، گروه آمریکایی Cloudflare نیز در راس آن قرار دارد.

این گزارش افزود: این هکرها درچارچوب حمله به داعش؛ به بیش از ۲۰۰ پایگاه حمله کرده و تا کنون توانسته اند در خصوص حمله به مهارت های رسانه ای داعش که با شبکه عنکبوتی، استراتژِی تبلیغاتی گسترده ای را اداره می کند، ۸۵ پایگاه را به شکل کامل هک کنند.

گفتنی است این گروه در گذشته و در چارچوب هدف قرار دادن توانمندی های رسانه ای این گروه، فهرست ۱۵ هزار حساب کاربری در تویتر را که کاربران آن در صدد فعالیت در زمینه تحقق اهداف خشونت آمیز و افراطی گری مربوط به گروه تروریستی داعش بودند، منتشر کرد.

 
منبع: العالم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false