جزئیات جدید واگذاری سرخابی ها | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جزئیات جدید واگذاری سرخابی ها

مشاور رییس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: مرحله سوم واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس در دهه اول اردیبهشت ماه با شرایطی آسان‌تر برگزار خواهد شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، سید جعفر سبحانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌ها اظهار داشت: قیمت پایه در واگذاری سوم نیز تغییر نخواهد داشت و با همان قیمت پایه ۲۹۰ میلیارد تومان واگذار می‌شود و هیئت واگذاری دلیل عدم تغییر قیمت را کارشناسی بودن این رقم اعلام کرده‌اند.

مشاور رییس کل سازمان خصوصی‌سازی در ادامه گفت: بر اساس ارزیابی‌‌های صورت گرفته خریداران احتمالی با رقم پایه آن مشکلی ندارند و حساسیت آنها بر روی شرایط واگذاری، نحوه بازپرداخت اقساط و پرداخت نقدی آن بوده که در این زمینه سازمان خصوصی‌سازی تسهیلاتی قائل شده است. سبحانی در ادامه به تاریخ برگزاری سومین دوره واگذاری سرخابی‌ها اشاره و بیان داشت: تاریخ مزایده در دهه اول اردیبهشت ماه خواهد بود و آگهی مربوطه در روزنامه‌های کثیرالانتشار در همین ماه به چاپ خواهد رسید.

وی در خصوص تسهیل در واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: در سری اول واگذاری شرایط بازپرداخت در دو سال مشخص شده بود که این رقم در مرحله دوم به چهار سال افزایش پیدا کرد که به احتمال قوی در مرحله سوم نیز این مدت بیشتر شود. همچنین میزان پرداخت نقدی در مرحله اول ۴۰ درصد و در مرحله دوم به ۲۵ درصد کاهش پیدا کرد که این رقم نیز در مرحله بعدی تغییر خواهد داشت و به طور قطع این تغییرات به نفع خریداران خواهد بود.

مشاور رییس کل سازمان خصوصی‌سازی در پایان خاطرنشان کرد: ارزیابی ما بر این است که در مزایده سوم با توجه به آسان‌سازی شرایط، شاهد واگذاری کامل این دو تیم به بخش خصوصی باشیم.

منبع: روابط عمومی سازمان خصوصی سازی

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false