×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
افزایش نرخ کرایه تاکسی تا پایان فروردین

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر در خصوص نرخ کرایه تاکسی‌ها گفت: پیگیری می‌کنیم تا پایان فروردین تمام برچسب‌ها نصب و نرخ کرایه تاکسی بر اساس قانون در تهران اجرایی شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر، در خصوص نرخ کرایه تاکسی در تهران گفت: متأسفانه به خاطر تورم هر ساله با این مشکل مواجه هستیم. از یک طرف باید منافع مردم و از طرف دیگر باید منافع تاکسیران در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر ادامه داد: به هر حال باید تعادلی بین مردم و تاکسیرانان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه مردم معترضند که حقوق آنها زیر ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده است گفت: آنها می‌گویند این در حالی است که کرایه تاکسی‌ها ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

دنیامالی بیان کرد: البته تاکسیرانان هزینه نگهداشت خودرو، سوخت و مشکلات دیگر هم دارند ما تلاش می‌کنیم تصمیماتی بگیریم تا طرفین راضی شوند.

وی به بحث مکانیزم پرداخت در تاکسی‌ها اشاره کرد و گفت: باید رویه‌ای را در نظر بگیریم که دیگر مردم پول نقد پرداخت نکنند و الکترونیکی هزینه‌های خود را پرداخت کنند.

دنیامالی با اشاره به اینکه عمده مردم با کارت‌های اعتباری فعالیت می‌کنند گفت: با این موضوع مشکل پول خرد حل می‌شود اما مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که در حال رفع آن هستیم.

وی افزود: البته باید معضل تاکسی‌مترها هم را برطرف کنیم و یک وحدت رویه برسیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر در خصوص نصب برچسب‌ها بر روی تاکسی‌ها گفت: تلاش می‌کنیم سریع‌تر این کار انجام شود برخی از نرخ‌ها باید گرد شود تا مشکل پول خرد برطرف شود و پیگیری می‌کنیم تا پایان فروردین تمام برچسب‌ها نصب و نرخ کرایه تاکسی بر اساس قانون در تهران اجرایی شود.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false