آشنا: دولت در مذاکرات نه هراسید و نه ذوق زده شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آشنا: دولت در مذاکرات نه هراسید و نه ذوق زده شد

مشاور رئیس جمهور، با تاکید براینکه هدایت های رهبری به تقویت رویکرد دولت در مذاکرات منجر خواهد شد، گفت: دولت یازدهم در مذاکره فعلی نه از تهدیدها هراسید و نه از لبخندها ذوق زد.

به گزارش "چغادک نیوز"، مشاور رئیس جمهور، با تاکید براینکه هدایت های رهبری به تقویت رویکرد دولت در مذاکرات منجر خواهد شد، گفت: دولت یازدهم در مذاکره فعلی نه از تهدیدها هراسید و نه از لبخندها ذوق زد.
 
حسام الدین آشنا درخصوص تذکر رهبر معظم انقلاب به مسئولین مبنی بر عدم اعتماد به آمریکا، گفت: تجربه تاریخی ملت ایران در مواجهه با قدرت های بزرگ نشان داده است، رویکرد بی اعتمادی و راستی آزمایی بسیار کارآمدتر از رویکرد اعتماد بی‌جا و حسرت خوردن است.
 
رئیس مرکز بررسی های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری، با بیان اینکه دولت یازدهم در مذاکره فعلی نه از تهدیدها هراسید و نه از لبخندها ذوق زده شد، تاکید کرد: ما معتقد هستیم برای طرف مقابل چاره‌ای جز مذاکره نمانده است و ما نیز هدفی جز ارتقاء عزت ملی و رفع تحریم های ظالمانه نداشته ایم.
 
مشاور رئیس جمهور خاطرنشان کرد: هدایت های مقام معظم رهبری به تقویت رویکرد دولت در مذاکرات، اتمام حجت با طرف مقابل و خلق اجماع ملی در حمایت از مذاکره‌کنندگان منجر خواهد شد.
 

 
منبع: مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false