زمان پخش مجدد سریال جنجالی تلویزیون | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
زمان پخش مجدد سریال جنجالی تلویزیون

کمال تبریزی درباره‌ آخرین وضعیت سریال «سرزمین کهن» که پس از پخش قسمت‌های ابتدایی به دلیل پاره‌ای اعتراضات متوقف شد، اظهار کرد: تمام اصلاحات قبلی کنار می‌رود و اصلاحات جدید را آغاز می‌کنیم که بسیار کمتر از قبل خواهد بود.

به گزارش "چغادک نیوز"، کمال تبریزی گفت: طبق صحبتی که با آقای پورمحمدی (معاون سیما) داشتیم، قرار است پخش‌ سریال تاریخی «سرزمین کهن» از پاییز آغاز شود.

وی تاکید کرد: اصلاحات قبلی، خود دلایل مشکلات به وجود آمده شد و حذف برخی صحنه‌ها سوءتفاهماتی را پیش آورد و برگشتن آن صحنه‌ها بسیاری از چیزها را روشن خواهد کرد.

کمال تبریزی که سریال «ابله» را در شبکه نمایش خانگی در حال پخش دارد، همچنین معتقد است: برخلاف کارهای شبکه نمایش خانگی که شروع طوفانی دارند، «ابله» آرام آرام مخاطبانش بیشتر می‌شود و مخاطب با لحن و حرف سریال آشنا می‌شود.

این کارگردان از پایان فاز اول این مجموعه خبر داد و گفت: تصویربرداری فاز اول تمام شده و قسمت‌های باقیمانده در حال آماده‌سازی هستند. ادامه کار بستگی به بازخورد نهایی دارد تا اگر شد فاز دوم را ادامه دهیم.

وی با اشاره به بازخوردهای این مجموعه اظهار کرد: وزارت ارشاد و موسسات ویدئو رسانه سلایق مخاطبان شبکه نمایش خانگی را به سمت فضای خاصی و محصولات خاصی گرایش داده‌اند. اگر این را در نظر بگیریم استقبال از «ابله» خوب بوده است.

تبریزی با اظهار رضایت از اولین تجربه‌اش در شبکه نمایش خانگی، درباره‌ ادامه کار در این فضا گفت: «ابله» تجربه خوبی برایم بود اما آنقدر طرح و ایده در سینما دارم که فکر نکنم به این زودی برگردم.
 

 
منبع: ایسنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false