نقدی: دغدغه زن مسلمان ایرانی حضور در ورزشگاه نیست | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نقدی: دغدغه زن مسلمان ایرانی حضور در ورزشگاه نیست

رییس سازمان از حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگویی شایسته برای زنان ایرانی یاد کرد و گفت: زن شرقی الگوی متحجر و وامانده و زن غربی ابزاری برای شهوترانان است اما الگوی نه غربی و نه شرقی الگوی سومی است که زنان مسلمان ایرانی آن را دارا هستند.

به گزارش "چغادک نیوز"، سردار محمدرضا نقدی روز پنجشنبه در جشن بین المللی میلاد کوثر که با حضور ۱۰ هزار نفر از بانوان بسیجی در ورزشگاه آزادی برگزار شد، این مطلب را عنوان کرد.

وی با اشاره به هفت هزار زن شهید کشور اظهار داشت: شهیدان ناهید فاتحی کرجو، مریم فرهانیان و نسرین افضل از جمله این زنان هستند که سراسر زندگی خود را به مبارزه علیه ظلم و ستم پرداختند، این زنان در دامن مادران غیرتمند خود پرورش یافتند.

نقدی این زنان را الگوی زن مسلمان ایرانی دانست و ادامه داد: آنچه آمریکا از آن وحشت دارد بمب هسته ای نیست بلکه این زنان ایرانی مسلمان هستند که باعث هراس دشمن شده اند، این چادرهای شرف و افتخار زنان ماست که امروز الگوی همه آزادیخواهان جهان شده است و در این میان رعب و وحشت را در میان دشمن ایجاد کرده اند.

وی از حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگویی شایسته برای زنان ایرانی یاد کرد و گفت: زن شرقی الگوی متحجر و وامانده و زن غربی ابزاری برای شهوترانان است اما الگوی نه غربی و نه شرقی الگوی سومی است که زنان مسلمان ایرانی آن را دارا هستند.

به گفته نقدی، افرادی که خواسته و مطالبات این زن فریادگر و آزادیخواه را در مسایل کوچک می بینند بسیار کوتاه بین هستند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: زن ایرانی کمک به مردم مظلوم بحرین، یمن، عراق و لبنان را می خواهد و مهمترین مطالبه او نقش آفرینی در آزادی بیت المقدس است.

وی با اشاره به سازماندهی گردان های کوثر، آمادگی این زنان را بیانگر دفاع همه جانبه آنان دانست.

نقدی تصریح کرد: دغدغه زن ایرانی آزادی بشریت و تعالی کرامت و فضایل انسانی است. این زن می خواهد تربیت انسان هایی را عهده دار شود که بتوانند مقابل ظلم، جور و تجاوز ایستادگی کنند.

به گفته وی الگوی زن ایرانی امروز، دنیا را دستخوش تغییر و تحول کرده است.

در مراسم که هم اکنون در حال برگزاری است، تعدادی از زنان و کودکان مجروح یمنی و میهمانان خارجی از کشورهای بلژیک، لبنان، سوریه، عراق و همسران تعدادی سفرای کشورهای آسیایی و اروپایی حضور دارند.

همچنین در مراسم جشن بین المللی میلاد کوثر، با حضور سردار نقدی و سردارمحسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ از تعدادی از نخبگان قرآنی، ورزشی و علمی با اهدای لوح تقدیر شد.

 
منبع: ایرنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false