میزان توسعه‌یافتگی استان بوشهر متناسب با ظرفیت‌هایش نیست | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
میزان توسعه‌یافتگی استان بوشهر متناسب با ظرفیت‌هایش نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: میزان توسعه‌یافتگی استان بوشهر متناسب با ظرفیت‌هایش نیست.

به گزارش "چغادک نیوز"، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر چهارشنبه در دیدار با مردم خائیز تنگستان به جایگاه ویژه این منطقه در بخش کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: این منطقه دارای مردمانی بزرگ و مهربان است که لازم است تاریخ منطقه خائیز نگارش شود.

وی در ادامه به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در بخش‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: استان بوشهر به اندازه چند کشور ظرفیت دارد ولی به اندازه ظرفیت‌های آن توسعه نیافته است.

امام جمعه بوشهر بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای جوانان و نجوانان استان در عرصه‌های دانشگاهی و حوزوی تاکید کرد و افزود: باید افق‌های بلندمدت برای توسعه استان بوشهر تدوین شود.

توسعه کشاوزی، دامپروری و گردشگری در منطقه خائیز

وی همچنین خواستار برنامه‌ریزی مناسب برای توسعه کشاوزی، دامپروری و گردشگری در منطقه خائیز تنگستان شد و اذعان داشت: باید با تاکید بر توجه ویژه به مسائل زیست‌محیطی شاهد توسعه بخش‌های مختلف این منطقه باشیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: منطقه خائیز تنگستان دارای اب و هوایی بسیار خوب است که می‌تواند محلی مناسبی برای توسعه تولید گوشت سفید، پرورش ماهی و استقرار صنایع پرورش ماکیان باشد.

تکمیل بزرگراه اهرم به برازجان در سال جاری

فرماندار شهرستان تنگستان نیز در این نشست اظهار داشت: منطقه خائیز در بخش‌های کشاورزی، دامپروری و گردشگری ظرفیت بالایی دارد که برای توسعه این بخش‌ها برنامه‌های مهمی داریم.

غلامرضا ترک‌زاده از تکمیل بزرگراه اهرم به برازجان در سال جاری خبر داد و افزود: تغییر سیستم مخابراتی روستاهای خائیز به تکنولوژی جدید را نیز امسال با جدیت دنبال می کنیم.

منبع :مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false